[ad_1]

براساس گزارشی از تایوان، فاکسکان مدل‌های پرچم‌دار سری آیفون ۱۴ و Luxshare، یکی دیگر از تأمین‌کنندگان این شرکت، دو مدل ارزان‌قیمت‌تر را تولید خواهد کرد. این گزارش خاطرنشان می‌کند که فاکسکان تولید آزمایشی آیفون ۱۴ پرو را آغاز کرده است تا مطمئن شود که در ساخت این محصول، استانداردهای مدنظر اپل را برآورده خواهد کرد.

به‌گزارش مک‌رومرز، آیفون ۱۴ اپل به‌تازگی وارد مرحله‌ی تولید آزمایشی شده است و طبق شایعات، Luxshare هنوز موفق نشده است سفارش تولید انبوه این محصول را به‌دست آورد. این در حالی است که پرسودترین سفارش ساخت گوشی‌های بعدی اپل مربوط به مدل آیفون ۱۴ پرو است. پس از شروع تولید آزمایشی، تأمین‌کنندگان باید داده‌ها را جمع‌آوری و سپس مشکلات موجود را رفع کنند و مواردی که در خط‌تولید به‌ بهبود نیاز دارند، ارزیابی کنند.

رندر آیفون ۱۴ جان پراسر

انتظار می‌رود آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو از ظاهر بازطراحی‌شده بهره ببرند. گفته شده است اپل از طراحی نوستالژیک آیفون ۴ و آیفون ۵ در آیفون‌های بعدی خود استفاده خواهد کرد. رندرهای آیفون ۱۴ پرومکس که جان‌ پراسر به‌اشتراک گذاشته است، نشان می‌دهد شاسی این دستگاه درمقایسه‌با مدل‌های قبلی ضخیم‌تر خواهد بود. همچنین، این رندرها دکمه‌های دایره‌ای صدا و حفره‌های بازطراحی‌شده‌ی بخش اسپیکر را نشان می‌دهند.

یکی از تغییرات مهم شایعه‌شده در آیفون ۱۴، حذف بریدگی بالای نمایشگر و بهره‌گرفتن از بردیدگی دایره‌ای است. شایعات متعدد حاکی از آن است که اپل در آیفون ۱۴ از سبک‌ پانچ‌هول برای قراردادن دوربین سلفی و حسگر‌های TrueDepth برای فیس‌ آی‌دی بهره خواهد گرفت.

مقاله‌های مرتبط:

انتظار می‌رود سری آیفون ۱۴ در چهار نسخه ازجمله دو مدل ۶٫۱ اینچی و دو مدل ۶٫۷ اینچی معرفی شود. سری به‌روز‌شده‌ی آیفون نشان می‌دهد احتمالاً از مدل جدید آیفون ۵٫۴ اینچی (آیفون مینی) خبری نخواهد بود. انتظار می‌رود آیفون ۱۴ علاوه‌بر طراحی به‌روز، به دوربین جدید عرض ۴۸ مگاپیکسلی نیز مجهز شود. از دیگر قابلیت‌های شایعه‌شده برای این گوشی می‌توان به قابلیت ضبط ویدئو 8K و دوربین فوق‌عریض بهبودیافته اشاره کرد.

آیفون ۱۴ ازنظر قدرت پردازشی نیز عملکرد بهتری از سری آیفون ۱۳ خواهد داشت. گفته می‌شود اپل از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در مدل پرچم‌دار آیفون بعدی خود استفاده خواهد کرد. برخی دیگر از شایعات حاکی از آن است که آیفون ۱۴ در مدل دوترابایتی نیز عرضه خواهد شد و از اسلات سیم‌کارت بهره نخواهد برد؛ زیرا این شرکت در تلاش است تا پذیرش فناوری eSIM را گسترش دهد.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *