[ad_1]

توکن غیرقابل‌معاوضه یا ان‌اف‌تی (NFT) پدیده‌ی نسبتاً جدیدی است که در سال گذشته‌ی میلادی بارها خبرساز شد. حتی شبکه‌های اجتماعی نیز در این حوزه ورود کرده‌اند و توییتر از مدتی قبل امکان استفاده از NFT را به‌عنوان تصویر پروفایل فراهم کرده است.

انگجت می‌نویسد ردیت (Reddit) تبدیل NFT به تصویر پروفایل را به‌صورت آزمایشی امکان‌پذیر کرده است؛ بااین‌حال، هنوز مشخص نیست طراحی تصاویر پروفایل NFT چگونه خواهد بود. NFT در توییتر به‌شکل تصاویری شش‌ضلعی به‌نمایش درمی‌آید تا با این کار حساب‌های استفاده‌کننده از NFT متمایز باشند (حساب‌های عادی توییتر تصویر پروفایل دایره‌ای‌شکل دارند).

مقاله‌های مرتبط:

فردی به نمایندگی از ردیت گفته است که این شبکه‌ی اجتماعی همواره در تلاش است راه‌های جدیدی برای قدردانی از کاربرانش پیدا کند و در همین زمینه، به‌صورت آزمایشی استفاده از NFT را در تصویر پروفایل ممکن کرده است. ردیت می‌گوید این آزمایشِ کوچک به‌صورت داخلی در حال انجام است و فعلاً هیچ تصمیمی درباره‌ی انتشار گسترده‌ی این قابلیت گرفته نشده است.

نکته‌ی جالب این است که ردیت تصویر پروفایل اختصاصی را به پروژه‌ی NFT اختصاصی خود، یعنی CryptoSnoos، محدود نمی‌کند. این یعنی اگر قابلیت جدید ردیت به‌صورت گسترده دردسترس قرار گیرد، می‌توانید از هر NFT که خواستید، استفاده کنید.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *