web tracker

اشتراک گذاری ایده ها

اشتراک گذاری ایده ها در نظر برخی افراد عملی اشتباه است؛ زیرا ترس این را دارند که دیگران از ایده های آن ها استفاده کرده و اصطلاحا ایده آن ها را بدزدند، در صورتی که این نوع تفکر به هیچ وجه صحیح نیست. مغز انسان برای تفکر و خلق ایده های جدید ساخته شده است، نه برای نگهداری و انباشت آن ها.

آیا شما می توانید به تمامی ایده هایی که به ذهنتان می رسد، جامه عمل بپوشانید؟ قطعا خیر! هر فرد در طول عمرش فقط می تواند 10 درصد از ایده هایی که به ذهنش می رسد را عملی کند و حدود 90 درصد از آن ها دست نخورده باقی می مانند. پس بهتر است حداقل ایده هایی که در اولویت کمتری برای شما قرار دارند را با دوستان و آشنایان خود که فکر می کنید می توانند آن ها را عملی کنند، به اشتراک بگذارید.

اگر اشتراک گذاری ایده های خود را انجام ندهید روزی خواهد رسید که فقط حسرت خواهید خورد، پس بهتر است ایده هایی که به ذهنتان می رسد را یادداشت کرده و با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید تا آن ها بتوانند از ایده های شما استفاده کنند. در این حالت هم به آن ها کمک خواهید کرد، هم اجرایی شدن ایده های خود را خواهید دید.

برای درک بهتر مزایای اشتراک گذاری ایده ها، پیشنهاد می کنیم ویدیو موجود در ابتدای صفحه را حتما تماشا کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *