[ad_1]

سوندار پیچای، مدیرعامل آلفابت (شرکت مادر گوگل)، به‌زودی باید در دادگاه فدرال کالیفرنیا حاضر شود. جلسه‌ی دادرسی پیچای با محوریت نگرانی‌هایی که بر سر حفظ حریم خصوصی در حالت ناشناس (Incognito) مرورگر کروم وجود دارد برگزار خواهد شد.

به نوشته‌ی بلومبرگ، وکلای کاربران قصد دارند سؤالاتی از پیچای با محوریت باورهای نادرست مربوط به حریم خصوصی به هنگام استفاده از گوگل کروم برای وب‌گردی بپرسند. بنا به دستوری که به‌تازگی در دادگاه منطقه‌ایِ ناحیه‌ی شمالی ایالت کالیفرنیا صادر شده، پیچای باید حداکثر دو ساعت در دادگاه به سؤالات پاسخ دهد.

طرح دعوی علیه آلفابت که در ژوئن ۲۰۲۰ (خرداد و تیر ۱۳۹۹) ثبت شده ادعا می‌کند گوگل، کاربران را حتی به هنگام استفاده از حالت ناشناس در کروم ردیابی می‌کند. گوگل این ادعا را مورد مناقشه قرار می‌دهد و می‌گوید به‌طور مشخص شفاف‌سازی کرده که این حالت وب‌گردیِ ناشناس فعالیت‌های کاربران را در فضای آنلاین ناپدید نمی‌کند.

قاضی لوسی کو پیش‌تر به مشتریان اجازه داده بود سؤالاتی را با محوریت جلوه دادن حالت Incognito به‌عنوان حالت خصوصی، از لورین توهیل، مدیر ارشد بازاریابی گوگل، بپرسند. گوگل تلاش کرده است ادعاهای کاربران را نادیده بگیرد، بااین‌حال قاضی کو اجازه داده گزارش‌ها همچنان ادامه‌دار باشد.

مقاله‌ی مرتبط:

گوگل همچنین علیه دادگاهی‌کردن پیچای موضع گرفته و گفته کارمندانی در سطوح پایین‌تر که مسئول کروم و حالت ناشناس این مرورگر هستند بهتر می‌توانند پاسخ‌گوی سؤالات باشند. با وجود رد ادعاهای کاربران توسط گوگل، این شرکت تلاش کرده با درخواست‌های بی‌شمار آن‌ها نهایت همکاری را داشته باشد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی حالت Incognito گوگل کروم دارید؟

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *