[ad_1]

با بهترین ابزار مدیریت سایت برای کسب و کارهای کوچک آشنا شوید.

ابزار مدیریت سایت ابزاری است که برای مدیریت کاربران و نقش آن‌ها در وبسایت به کار می‌رود. مدیر یک وبسایت از طریق این ابزار می‌تواند کنترل سایت و هر آنچه که در یک سایت رخ می‌دهد را بر عهده بگیرد. مدیریت سایت شامل مدیریت کاربران، مدیریت نقش‌ها، مدیریت قوانین دسترسی (هر کاربر به کدام تنظیمات و کارکردهای سایت دسترسی دارد)، تنظیمات امنیتی سایت، پیکربندی برنامه‌ها، فعال یا غیر فعال کردن سایت و غیره را شامل می‌شود. از طراحی سایت گرفته تا شبکه های اجتماعی و هر آنچه در این میان قرار می‌گیرند، مدیریت سایت یک امر ضروری محسوب می‌شود.

برای مدیریت سایت ابزارهای بی‌شماری وجود دارند که می‌توان از آن‎ها بهره برد. برای کسب و کارهای کوچک نیز ابزارهای مدیریت سایت بی‌نظیری ارائه شده است که در این مقاله به معرفی و بررسی مختصر آن‌ها می‌پردازیم.

ابزار طراحی سایت

زمانی که صحبت از طراحی سایت است، گزینه‌های زیادی وجود دارند. شما می‌توانید یک تیم حرفه‌ای برای طراحی وب سایت خود استخدام کنید، ولی متخصصین ارزان نیستند! اگر به دنبال یک روش مقرون به صرفه تر، راه‌های ساده‌ای برای هدایت، استفاده از الگوهای زیبا و استفاده از عملکردهای drag و drop برای ساختن وبسایت زیبایی هستید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. حتی اگر یک طراح حرفه‌ای نباشید و ندانید چطور از کدها برای طراحی سایت استفاده کنید، این ابزار به شما کمک خواهند کرد.

۱- WordPress

اگر با همه‌ی ابعاد اینترنت کمی آشنایی داشته باشید، انتخاب WordPress یک تصمیم بسیار عالی است. WordPress یک ابزار مدیریت محتوا در مدیریت سایت است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا دائما وبلاگ خود را با مطالب جدید به روز رسانی کنید. ممکن است کار با این ابزار در ابتدا کمی مشکل به نظر برسد ولی اصلا اینطور نیست. همین که با نحوه‌ی کارکرد آن آشنا شوید، از هزاران ویژگی جالبش شگفت زده خواهید شد. وردپرس ابزار مدیریت سایت بسیار مهمی به شمار می‌رود. چند نمونه از ویژگی‌های این ابزار مدیریت سایت به شرح زیر است:

WordPress ابزاری بینهایت متنوع است. شما می‌توانید یک وبلاگ، یک سایت کسب و کار، یک جامعه‌ی آنلاین، یک فروشگاه آنلاین و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید، بسازید. WordPress ابزار مدیریت سایت با قابلیت‌های فراوان است.

نه تنها این ابزار مدیریت سایت انعطاف پذیری بالایی دارد، بلکه برای استفاده نیز بسیار ساده است. با WordPress، شما لازم نیست از نوشتن کد چیزی بدانید. یا اینکه چطور یک وبسایت در عرض چند دقیقه به یک وبسایت سازگار با موبایل تبدیل می‌شود. به علاوه، ابزاری نظیر DreamPress مخصوصا برای نگهداری کردن از وبسایت شما و امن نگه داشتن آن طراحی شده‌اند.

 WordPress یکی از محبوب‌ترین‌ ابزار مدیریت سایت در بازار است. زیرا که در آن هزاران تم پیش طراحی شده، پلاگین‌های مفید و منابعی بسیار مفید وجود دارد. این منابع به شما برای ساخت، اصلاح و به روز رسانی آسان سایت شما کمک شایانی می‌کنند.

تا زمانی که نرم افزار WordPress.org رایگان است، استفاده از WordPress یک گزینه‌ی مقرون به صرفه است.

۲- Remixer

Remixer یکی دیگر از برترین ابزارهای ساخت وبسایت و ابزار مدیریت سایت است. چرا این ابزار مهم است؟ اگر شما نمی‌خواهید زمان زیادی برای یادگیری WordPress هزینه کنید ولی هنوز به ابزاری نیاز دارید تا سایت خود را به خوبی طراحی و مدیریت کنید، Remixer یک راه حل drag-and-drop است. دیگر ساده‌تر از این چه می‌خواهید؟ Remixer قابلیت‌های بسیار بالایی دارد. در اینجا به چند مورد بسیار مهم اشاره می‌کنیم:

با Remixer، شما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سایت شما صد در صد پاسخگو خواهد بود. به این معنا که مهم نیست از چه وسیله‌ای برای دیدن وبسایت استفاده می‌کنید، این ابزار مدیریت سایت در همه‌ی وسیله‌ها تجربه‌ی خوبی برای پاسخگو بودن از خود نشان داده است. در سال 2018 قابلیت سازگار بودن با موبایل، یک قابلیت اجباری برای تمامی سایت‌ها شده است.

Remixer طراحی بسیار آسانی دارد و به راحتی می‌توان از آن استفاده کرد. اگر شما هنر طراحی عکس برای سایت خود را ندارید، می‌توانید از کتابخانه‌ی تصویری زیبای این ابزار مدیریت سایت به راحتی استفاده کنید.

فقط با چند کلیک بر روی Remixer، شما در 10 دقیقه می‌توانید یک وبسایت را راه اندازی و استفاده کنید. این زمان قبلا توسط متخصصین امتحان شده است.

نرم افزار تجارت الکترونیکی

اگر می‌خواهید قابلیت تجارت الکترونیک داشته باشید، توصیه می‌کنیم که سایت خود را با WordPress طراحی کنید. قابلیت انعطاف پذیریی و  مقیاس پذیری این ابزار مدیریت سایت برای فروشگاه‎های آنلاین بسیار ایده آل است. برای ایجاد چنین عملکردی باید یک سبد خرید کالای دیجیتال اضافه کنید و یا از طریق یک افزونه‌ این کار را انجام  دهید.

ابزار مدیریت سایت Remixer

۳- WooCommerce

WooCommerce یک پلاگین معروف از WordPress است و یکی از راه‌های برتر در زمینه‌ی تجارت الکترونیک در بازار است. یه نکته‌ی قابل توجه این است که شروع به کار این ابزار مدیریت سایت بسیار آسان است. ویژگی‌های اساسی برای مدیریت پرداخت، حمل و نقل و دیگر خصوصیت‌ها در این ابزار جای دارند. اگر به گزینه‌های دیگری نیز احتیاج دارید، افزونه‌هایی برای این ابزار طراحی شده است که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

  • مقرون به صرفه بودن

هر دو ابزار WordPress.org و WooCommerce کاملا رایگان هستند. این ابزارهای مدیریت سایت افزونه‌های رایگان نیز دارند که می‌توان از آن‌ها بهره‌ی فراوان برد.

WooCommerce مقیاس بندی کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به راحتی انجام می‌دهد. برای مثال، اگر به دروازه‌ی پرداخت بیشتری نیاز داشته باشید، کافیست پلاگین یا افزونه‌ی مربوطه را دانلود و نصب کنید.

امنیت یک مبحث بسیار حیاتی در مدیریت سایت است بخصوص اگر بحث معاملات در میان باشد. تعهد WordPress در قبال امنیت و به روز رسانی مکرر به حفاظت از سایت شما کمک خواهد کرد. علاوه بر آن، مشتریان از گزینه‌های مدیریت شده وردپرس در  DreamHost استفاده می‌کنند که توسط یک فایروال داخلی محافظت می‌شود. این فایروال باعث می‌شود تا نیاز به پلاگین‌های امنیتی اضافی دیگری نداشته باشید.

  • موتورهای جستجوی بهینه سازی شده

ابزار WooCommerce به تنهایی، در خصوص ویژگی‌های مربوط به سئو است. ساختار آن استفاده از بهینه سازی برای سئو سایت است. همچنین افزونه‌هایی وجود دارند مانند SEO Friendly Images که می‌توانید به این ابزار مدیریت سایت بیفزایید. البته اگر می‌خواهید سایت شما در صفحه‌ی اول نتایج جستجوی گوگل نشان داده شود، باید پلاگین WordPress SEO را دانلود و نصب کنید.

ابزار مدیریت سایت WooCommerce

۴- Shopify

Shopify یک پلتفرم تجارت الکترونیکی مبتنی بر اشتراک است. این پلتفرم برای مبتدیان، ساختن و سفارشی کردن یک فروشگاه آنلاین در زمانی کوتاه را بسیار ساده کرده است. این ابزار همچنین خدمات “Guru” را برای راهنمایی شما از طریق ایجاد و مدیریت سایت تجارت الکترونیک فراهم می‌کند. با چند ویژگی بارز Shopify آشنا شویم:

  • قابل اطمینان بودن

Shopify یکی از بزرگترین راه حل‌های تجارت الکترونیک در بازار است. این ابزار مدیریت سایت اشتراک ماهیانه دارد و به همین دلیل بر روی عملکرد کامل آن حساب کرد.

برای مشتریان DreamHost ادغام کردن فروشگاه Shopify با سایتشان بسیار ساده است. همچنین یک فروشگاه اپلیکیشن وجود دارد که شما می‌توانید افزونه‌های کاربردی مانند رسانه های اجتماعی، حمل ونقل و حسابداری را دانلود و نصب کنید.

Shopify از طریق یک مرکز کمک مسئولیت پشتیبانی کاربران را به عهده گرفته است. در این مرکز شما می‌توانید همه چیز از برنامه‌های آموزشی گام به گام گرفته تا راهنماهای عیب یابی مورد نیاز خود را پیدا کنید. همچنین می‌توانید از پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته، پشتیبانی از طریق چت، ایمیل و یا تلفن بهره ببرید.

ابزار مدیریت سایت Shopify

اکنون می‌توانید با انتخاب  WooCommerce یا Shopify پلتفرم مناسب برای وبسایت خود را انتخاب کنید. با استفاده از راهنمایی‌های بالا می‌توانید بهترین پلتفرم را انتخاب کنید. در مقاله‌ی بعدی چند ابزار مدیریت سایت دیگر به شما معرفی خواهد شد. با ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آپراک همراه باشید. متخصصین ما به شما در خصوص طراحی سایت حرفه ای و مدیریت سایت با استفاده از مناسب‌ترین ابزار مدیریت سایت یاری خواهند رساند.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *