[ad_1]

این ویدئو آموزشی، در واقع بخشی از دوره حرفه ای وبمستران وردپرس می باشد که کمی متفاوت تر از سایر دوره هایی است که تا کنون در سطح وب فارسی برگزار شده است.

بعضی از قسمت های این دوره، به صورت رایگان در سایت وبمستر وردپرس در دسترس عموم خواهد بود و سایر آن ها را می توانید با مراجعه به سایت کلوپ وبمستران وردپرس ، دریافت نمایید.

توجه: پیشنیاز برای یادگیری HTML

در نظر داشته باشید برای اینکه بتوانید بر مفاهیم HTML مسلط شوید، باید بدانید که وب از چه اجزایی ساخته شده است و چگونه کار می کند.

در واقع می توان گفت برای وبمستر حرفه ای شدن و وارد شدن به سایر مباحث همچون HTML می باید بر مفاهیم وب و نحوه کار اجزا آن باهم آشنا شوید. به همین منظور، پیشنیاز درک بهتر این دوره، دوره آموزش مقدمات وب می باشد.

برای این منظور می توانید به بخش آموزش مقدمات وب در سایت کلوپ وبمستران وردپرس مراجعه کرده و در این دوره رایگان شرکت نمایید.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *