web tracker


[ad_1]

روزی چند تا پست بزاریم؟ این سوال یکی از پرتکرارترین پرسش‌هایی است که در مورد محتوای سایت و تعداد روزانه انتشار آن پرسیده می‌شود. پاسخ به این سوال برای صاحبان وب سایت اهمیت بالایی دارد؛زیرا تعداد محتوا در بحث سئو و پیشرفت سایت و همینطور جذب مخاطبان بیشتر، بسیار تاثیرگذار است.

این موضوع که در وب سایت به صورت روزانه چه تعداد پست منتشر شود از اهمیت بالایی برخوردار است. بسته به موضوع سایت شما، تعداد پست های روزانه شما هم می تواند متفاوت باشد، برای مثال، تعداد پست هایی که یک سایت دانلود فیلم در طی روز باید منتشر کند، با تعداد پست های روزانه یک سایت خبری قطعا متفاوت است.

دو نکته بسیار مهم در پاسخ به سوال “روزی چند تا پست بگذاریم” وجود دارد: 

  1. به طور مثال، اگر قصد دارید روزانه 5 محتوا در سایت خود تولید کنید، باید این سوالات را از خود بپرسید: آیا می توانید این روند را تا همیشه ادامه دهید و آیا در آینده تعداد پست های منتشر شده شما در طی روز، کاهش نمی یابد؟ آیا توانایی این را دارید که در سال های آینده به همان میزان تولید محتوا روزانه در سایت خود داشته باشید یا خیر؟
  2. باید در نظر بگیرید تعداد کلمات محتوای شما چقدر است؟ برای مثال، اگر محتوای 5000 کلمه ای دارید، نباید تمام آن را در یک مرحله منتشر کنید، بلکه باید تعداد 1000 الی 2000 کلمه آن را در مرحله اول و سایر کلمات را طی چند مرحله در قالب بروزرسانی منتشر کنید. اگر تعداد کلمات مقالات روزانه شما کاهش یاید، ممکن است برای گوگل به معنی پسرفت سایت شما باشد.

پس در نهایت می توان نتیجه گرفت که هر استراتژی برای میزان تولید محتوا روزانه خود و تعداد کلمات آن ها در نظر می گیرید، باید مداوم و ادامه دار باشد، یعنی نباید به مرور زمان از کیفیت و کمیت آن کاسته شود.

با مشاهده ویدیو موجود در ابتدای این مطلب می توانید موارد بیشتری را در ارتباط با سوال مطرح شده دریافت کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *