[ad_1]

امکانات اینستاگرام پلاس,اینستا پلاس,اینستاگرام پلاس 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

اینستاگرام پلاس یک نسخه غیر رسمی و زیرشاخه از اپلیکیشن اینستاگرام می باشد. نسخه های فرعی و غیر رسمی زیادی برای اپلیکیشن های مختلف مانند تلگرام و اینستاگرام وجود دارند. این نسخه های فرعی با استفاده از تکنولوژی API به برنامه اصلی متصل می شوند و می توانند تمام ویژگی ها و امکانات آن را به کاربران خود ارائه دهند، علاوه بر آن دارای ویژگی های اضافه و جدیدی نسبت به نسخه اصلی هستند.

اینستاگرام پلاس دقیقا چیست؟

Instagram plus نرم افزاری مشابه اینستاگرام رسمی است با این تفاوت که ویژگی های خاص و اضافه ای را دارا می باشد. این نسخه توسط سازندگان نسخه اصلی ایجاد نشده بلکه آن را افراد دیگری تغییر و توسعه داده اند. توسعه دهندگان اپلیکیشن های فرعی همیشه سعی دارند بهترین نسخه برنامه اصلی را با برخی ویژگی های اضافی و کاربردی ارائه دهند که اینستاگرام پلاس هم یکی از آن ها است. این اپلیکیشن غیر رسمی در بین کاربران با نام اینستا پلاس هم شناخته می شود.

ویژگی های اینستاگرام پلاس

همانطور که گفته شد Instagram plus علاوه بر ویژگی های نسخه اصلی خود، دارای ویژگی های بسیار جذاب، متنوع و کاربردی می باشد که در نسخه اصلی وجود ندارند، در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از مهمترین ویژگی های اضافه شده در این نرم افزار غیر رسمی بپردازیم.

دانلود پست و استوری

امکانات اینستاگرام پلاس,اینستا پلاس,اینستاگرام پلاس

مهم ترین و جذاب ترین گزینه از ویژگی های اینستاگرام پلاس، امکان دانلود پست استوری توسط این اپلیکیشن است. نسخه اصلی اینستاگرام به ما اجازه نمی دهد فیلم ها و عکس های موجود در پست و استوری دیگران را دانلود و در دستگاه خود ذخیره کنیم. این مهمترین دلیلی است که توسعه دهندگان، این اینستاگرام فرعی را ایجاد کرده اند. با استفاده از این نسخه غیر رسمی می توانید همه پست ها، استوری ها و لایو ها را در تلفن همراه خود دانلود و ذخیره کنید.

نمایش تمام صفحه عکس پروفایل 

اگر می خواهید تصویر پروفایل شخصی را به صورت تمام صفحه ببینید در نسخه اصلی این امکان وجود ندارد، اما نگران نباشید، یکی دیگر از قابلیت های اینستاگرام پلاس نمایش تمام صفحه عکس پروفایل کاربران است، فقط کافی است Instagram Plus را دانلود و نصب کرده، و این کار را انجام دهید.

حتی در اینستا پلاس می توانید کپشن ها، استوری ها و تصاویر پروفایل سایر کاربران را کپی پیست کرده یا در کلیپ بورد (clipboard) دستگاه خود نیز ذخیره کنید.

کپی نظرات و بیوگرافی در اینستاگرام

اینستاگرام پلاس ایرانی,اینستاگرام پلاس فارسی,قابلیت های اینستاگرام پلاس

اگر می خواهید متن بیوگرافی یا نظر (comment) شخصی را کپی کنید، اینستاگرام اصلی این امکان را به شما نمی دهد، اما این مورد هم در امکانات اینستاگرام پلاس وجود دارد. با نصب این اپلیکیشن به راحتی می توانید متن نظر یا بیوگرافی هر کدام از کاربران را که می خواهید کپی کرده و در کلیپ بورد دستگاه خود قرار دهید.

مخفی کردن آنلاین بودن و استوری در اینستاگرام

یکی دیگر از محدودیت های موجود در نسخه اصلی اینستاگرام این است که شما نمی توانید آنلاین بودن خود را از دید سایرین مخفی کنید، اما این ویژگی در اینستاگرام پلاس وجود دارد. این اپلیکیشن غیر رسمی در تنظیمات خود گزینه ای را در اختیار شما قرار می دهد که با آن می توانید حضور آنلاین خود را از دید سایرین مخفی کنید.

همچنین می توانید دیده شدن استوری دیگران را توسط خودتان از دید آن ها پنهان کنید، یعنی اگر استوری فردی را مشاهده کنید، آن فرد نمی تواند نام شما را در لیست افرادی که استوری او را مشاهده کرده اند ببیند و نام شما در آن لیست درج نخواهد شد. این مورد از ویژگی های اینستاگرام پلاس هم بسیار محبوب و کاربردی برای کاربران می باشد.

سفارشی سازی قالب و رنگ پس زمینه در اینستاگرام

ویژگی های اینستاگرام پلاس

در نسخه رسمی و اصلی اینستاگرام، تعویض رنگ های تم و پس زمینه بسیار محدود است، اما این محدودیت در اینستاگرام پلاس برداشته شده و شما می توانید موارد شخصی سازی زیادی را در آن پیاده سازی کنید. شما می توانید در اینستا پلاس هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید و هزاران تم در آن برای استفاده شما قرار داده شده است.

زوم تصاویر در اینستاگرام

برای بزرگنمایی تصاویر در نسخه اصلی نیاز است که دو انگشت خود را روی تصاویر در جهت مخالف بکشید و این عمل شاید کمی سخت باشد، اما در اینستاگرام پلاس می توانید این کار را با سهولت بالا انجام دهید، کافی است روی تصویر مورد نظر دوبار ضربه بزنید تا عمل بزرگنمایی صورت بگیرد.

پخش یا عدم پخش خودکار صدا

امکانات اینستاگرام پلاس,اینستا پلاس,اینستاگرام پلاس

آخرین مورد از موارد مهم امکانات اینستاگرام پلاس این است که شما می توانید از طریق تنظیمات آن تعیین که در حالت پیشفرض صدای ویدیو ها پخش شود یا خیر. در نسخه اصلی به صورت پیشفرض صدای ویدیو ها قطع است و تا وقتی که شما اقدام به باز کردن صدای آن نکنید، هیچ صوتی مربوط به ویدیو پخش نخواهد شد.

 

در نسخه جدید این اپلیکیشن غیر رسمی برخی از ویژگی ها اضافه و همچنین تمام مشکلات آن برطرف شده است. ارور های کمی نیز وجود داشت که اکنون حل شده اند. در این به روزرسانی جدید، یک APK Anti-ban Mod دریافت خواهید کرد و برخی از تم های جدید نیز در این آپدیت موجود است.

مطالب زیر را حتما بخوانید



[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *