[ad_1]

سلام، وقتتون بخیر. میتونم بپرسم، راحت‌ترین و سریعترین راه کسب درآمد از اینستاگرام چیه؟

وقت شما بخیر.

راه‌های زیادی برای پول درآوردن از اینستاگرام وجود داره. مثل بلاگری، ساخت فروشگاه اینترنتی، تبلیغات و …
اما اگه دنبال سریعترین راه هستی، باید ادمین اینستاگرام بشی…درآمدش هم بالاس. خیلی بالا!

این مکالمه‌ را خواندید؟
خود ما با نیم میلیون فالوئر در اینستاگرام، روزانه صدها پیام این شکلی از مخاطب‌هایمان می‌گیریم.

در نتیجه تصمیم گرفتیم در یک مقاله، از سیر تا پیاز شغل ادمینی اینستاگرام را برای شما توضیح دهیم.

البته در بعضی بخش‌های این مقاله، روی صحبتمان با کارفرماها است. یعنی نکاتی که برای استخدام ادمین اینستاگرام باید در نظر بگیرند را هم بررسی خواهیم کرد.

برویم سر اصل مطلب…قطعاً همه ما کلمۀ «ادمین اینستاگرام» را زیاد شنیده‌ایم. اما تعریف درست این کلمه چیست؟

ادمین چیست؟

ادمین اینستاگرام به چه کسی می‌گویند؟ ادمین اینستاگرام یک شغل پردرآمد است که همه پیج‌های چند هزارنفری به آنها احتیاج دارند…تعریف دقیق آن در یک جمله کوتاه این است:

به کسی که مدیریت صفحه اینستاگرام یک فروشگاه یا یک برند را بر عهده دارد، ادمین گفته می‌شود.
حالا کسی که این شغل را انتخاب می‌کند، وظایف مختلفی دارد که در ادامه مقاله حتماً به آن‌ها میپردازیم.

ادمین اینستاگرام

مزایای ادمین بودن

  • می‌توانید از خانه کار کنید.
  • برای شروع به هیچ سرمایه‌ای احتیاج ندارید.
  • می‌توانید به صورت همزمان روی چند پروژه کار کنید.
  • فقط به یک عدد گوشی نیاز دارید.

چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم؟

تا اینجا مقاله تقریباً واضح بود، اما سوال خیلی از شماها این است که چگونه ادمین پیج اینستاگرام شویم؟ و آموزش ادمین شدن در اینستاگرام را از کجا شروع کنیم؟

توجه داشته باشید که مسیر شما برای کسب درآمد از شغل ادمینی، از آموزش می‌گذرد. یعنی اینکه، شما باید کار کردن با اینستاگرام را کامل و جامع بلد باشید.

قبل از اینکه کار خود را شروع کنید تا جایی که می‌توانید اصول و نکات فعالیت در اینستاگرام را یاد بگیرید. برای مثال:

  • حتماً باید با قوانین اینستاگرام آشنا باشید.
  • باید بلد باشید که چطور با بخش‌های مختلف این برنامه کار کنید.
  • انواع محتواهایی که می‌شود در اینستاگرام تولید کرد را بشناسید و توانایی تولید آن‌ها را هم داشته باشید. (مثل: پست، استوری، IGTV و …)
  • باید روش‌های افزایش فالوور را بلد باشید.
  • ضروری است که اصول هشتگ‌گذاری را بدانید.
  • حتماً باید نحوه تعامل با مخاطب را بشناسید.
  • حتی لازم است تبلیغات در اینستاگرام را بلد باشید.
  • و …

کسب درآمد از طریق ادمینی اینستاگرام راهی سریع و ساده است، اما بدون یادگیری این مهارت‌ها به هدف خود نمی‌رسید. راه‌های مختلفی برای یادگیری این مهارت‌ها وجود دارد. می‌توانید همین الان در گوگل سرچ کنید و مقالات یا ویدیوهای آموزشی مختلف را تماشا کنید. راه دوم آن است که خودتان آزمون و خطا کنید و ببینید که کدام روش، نتیجه بهتری دارد. همچنین می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی مختلف (مانند: دوره آموزش اینستاگرام – از صفر تا صد) مسیر یادگیری را برای خود کوتاه‌تر کنید.

 

استخدام ادمین اینستاگرام

اولین و مهم‌ترین توصیه ما به شما این است که ادمینی را استخدام کنید که به طور کامل آموزش دیده باشد، خودش یک پیج موفق برای خودش راه‌اندازی کرده باشد، حتی چند نمونه کار به شما نشان دهد و به قول حسین نخواهد روی کسب و کار شما آزمون و خطا کند. حسین در گذشته تجربه کار در زمینه ادمینی را داشته است و در ویدیو زیر نکات خیلی خیلی مفیدی را با ما در میان می‌گذارد. حتماً این ویدیو را تماشا کنید.

همه‌چیز درباره تولید محتوا در اینستاگرامحتما بخوانید: همه‌چیز درباره تولید محتوا در اینستاگرام

برای استخدام ادمین می‌توانید در سایت‌هایی مثل، جاب‌اینجا، جاب‌ویژن و … یک آگهی منتشر کنید. البته یک راه آسان‌تر هم وجود دارد.

ما تصمیم گرفتیم که برای کمک به کارفرماها و کارجوها، یک صفحه اینستاگرام بسازیم به اسم novin.admin@.
در این صفحه، تمام افرادی که دانشجوی دوره آموزش صفر تا صد اینستاگرام ما بوده‌اند را به صورت کاملاً رایگان به شما معرفی می‌کنیم. این افراد برای مدیریت صفحه اینستاگرام شما، دانش کافی را دارند و از این نظر مورد تأیید ما هستند.
شما برای برقراری ارتباط با این ادمین‌ها، کافی است تا به صفحه novin.admin@ بروید و از بین این افراد، ادمین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

وظایف ادمین اینستاگرام

کار ادمین پیج اینستاگرام مدیریت کردن پیج است. این کار با توجه به نیازهای آن پیج می‌تواند متغیر باشد. یعنی گاهی شاید کار ادمین، به سادگی پاسخ‌دادن به پیام‌های دایرکت اینستاگرام باشد و گاهی ممکن است مشاوره هم بدهد.
حالا اگر شما به دنبال کسب مهارت‌های ادمینی هستید و یا می‌خواهید بدانید که یک ادمین خوب و حرفه‌ای چه وظایفی دارد، نگاهی به لیست زیر بیاندازید:وظایف ادمین اینستاگرام

اما باز هم تاکید می‌کنیم که وظایف یک ادمین، با توجه به نیاز آن پیج می‌تواند متفاوت باشد ولی هرچه مهارت‌های بیشتری در این زمینه کسب کنید موفق‌تر خواهید بود و درآمد بیشتری هم خواهید داشت.

حقوق ادمین اینستاگرام

میزان درآمد یک ادمین اینستاگرام به موارد مختلفی بستگی دارد. اما اگر می‌خواهید به روزترین میزان حقوق یک ادمین را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم به سایت‌های کاریابی سر بزنید یا مستقیماً با خود ادمین‌ها در ارتباط باشید.

به طور میانگین میزان درآمد ادمین‌های اینستاگرامی، از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و به 10 میلیون‌ تومان هم می‌رسد. حتی ممکن است بیشتر از این‌ها هم درآمد داشته باشند! می‌پرسید چطور؟

این میزان درآمد خفن، به چند موضوع بستگی دارد:

  1. میزان وقتی که برای آموزش، یادگیری و کسب تجربه می‌گذارند.
  2. مهارت‌های آن ادمین در تولید محتوا، بازاریابی و فروش، تبلیغات، تعامل و …
  3. تعداد پیج‌هایی که با آن‌ها همکاری می‌کند.

می‌توانیم چند ادمین در اینستاگرام خود داشته باشیم؟

بله!

شما به عنوان کارفرما، می‌توانید چند ادمین را به طور همزمان استخدام کنید تا برایتان کار کنند. اما متاسفانه امکان محدود کردن دسترسی‌ها برای حساب کاربریتان وجود ندارد.
یعنی شما باید نام‌کاربری و گذرواژه خود را در اختیار ادمین‌ قرار دهید. پس در انتخاب خود دقت کرده و کسانی را انتخاب کنید که مورد اعتمادتان باشد.

سوال آخر…

در این مقاله این باهم وظایف یک ادمین اینستاگرام را بررسی کردیم و متوجه شدیم که شغل ادمینی اینستاگرام چه مزایایی دارد. حالا ما از شما یک سوال داریم.
آیا تا به حال ادمین یک پیج بوده‌اید؟ آیا تا به حال به دنبال استخدام یک ادمین بوده‌اید؟ حتماً تجربه خو را با ما به اشتراک بگذارید.



ادمین اینستاگرام؛ یک شغل پردرآمد و آسان



[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *