[ad_1]

آیا سئو را به عنوان شغل اول انتخاب کنیم یا شغل دوم؟ سئو به عنوان یکی از سه شغل اول پردرآمد دیجیتال مارکتینگ دنیا است، اگر آن را به عنوان شغل اول انتخاب کنید قطعا سود بسیار زیادی را برای شما در پی خواهد داشت، اما موضوع ما در این پست این است که آیا می توان به سئو تحت عنوان شغل دوم نگاه کرد؟ در جواب باید بگوییم این امر صد در صد ممکن است.

فرض می کنیم که شما از صبح تا عصر مشغول کار دیگری هستید و قصد دارید برای ساعات عصر خود به عنوان شغل دوم فعالیتی داشته باشید. اگر شما در منزل خود فقط یک کامپیوتر و اینترنت پر سرعت داشته باشید، سئو بهترین گزینه برای شغل دوم شماست زیرا با صرف زمان حداقل 2 ساعت و حداکثر 5 ساعت در طول روز، می توانید تعداد کلمات کلیدی زیادی را طی مدت زمان 9 تا 12 ماه، به جایگاه 1 تا 3 صفحه اول نتایج جستجو برسانید.

پس می شود نتیجه گرفت با صرف همین چند ساعت در روز، شما می توانید از سئو به عنوان شغل دوم استفاده کنید. حال چه خودتان یک سایت ایجاد کنید و روی سئو آن کار کنید، چه به صورت فریلنسر بر سئو سایت شخص دیگر یا یک شرکت فعالیت کنید.

نکته مثبت دیگری که در انتخاب سئو به عنوان شغل دوم وجود دارد این است که شما می توانید در روز های تعطیل از برنامه خود فراتر بروید و فعالیت های مقدر شده برای روز های آینده را از پیش به انجام برسانید و بدون هیچ دغدغه ای روز های آینده را به استراحت، تفریح یا هر کار دیگری که دوست دارید بپردازید.

این شرایط واقعا ایده آل است و در کمتر شغلی وجود دارد، برای مثال اگر شما پیج اینستاگرام داسته باشید، تا زمانی روند کاری مثبتی خواهید داشت که فعالیت کنید، باید به صورت مداوم و تقریبا بی وقفه حضور داشته باشید، تولید محتوا کنید و به سایر امور پیج خود رسیدگی کنید، اگر بخواهید چندین روز را استراحت کنید یا به مسافرت بروید، قطعا روند کاری شما آسیب می بیند و متضرر خواهید شد. اما در سئو چنین شرایطی وجود ندارد.

با در نظر گرفتن نکات ذکر شده می شود نتیجه گرفت شما می توانید سئو را هم به عنوان شغل اول و هم شغل دوم انتخاب کنید. برای درک بهتر این که چطور می توانید سئو را به عنوان شغل دوم انتخاب کنید، پیشنهاد می شود حتما ویدیو موجود در ابتدای صفحه را مشاهده کنید زیرا این موضوع در ویدیو به صورت جامع تر مورد بحث قرار گرفته است.

مطالب زیر را حتما بخوانید

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *