[ad_1]

آپدیت الگوریتم تجربه صفحه گوگل در سال 2022 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئوالگوریتم تجربه صفحه گوگل در فوریه سال 2022 برای نسخه دسکتاپ صفحه نتایج، آپدیت خواهد شد. گوگل رسما اعلام کرده است که الگوریتم page experience خود را که در سال 2021 برای نسخه‌های موبایلی، بروزرسانی کرده بود، در سال 2022 برای نسخه دسکتاپ نیز آپدیت خواهد شد.

آپدیت الگوریتم page experience در فوریه سال 2022 آغاز خواهد شد و تا پایان مارس 2022 ادامه خواهد داشت. اما این آپدیت دقیقا چه تاثیری بر سئو وبسایت ها دارد؟

آپدیت الگوریتم تجربه صفحه در نتایج نسخه دسکتاپ

همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، الگوریتم تجربه صفحه در تابستان 2021 برای جستجوهای موبایلی آپدیت شد. آپدیت این الگوریتم برای جستجوهایی که از طریق دسکتاپ انجام می‌شود، دقیقا بر اساس همان معیارهای رتبه‌بندی نسخه موبایل است.

این آپدیت به این معنا است که 3 متریک FID، CWV و CLS که در نتایج جستجو نسخه موبایل بررسی می شوند، در جستجوهای دسکتاپ نیز لحاظ خواهند شد و در رنکینگ تاثیر می‌گذارند. جنبه‌های دیگر الگوریتم page experience مانند امنیت HTTPS و عدم وجود Intrestitial Intrusive مانند گذشته همچنان به قوت خود باقی هستند.

اما موبایل فرندلی بودن سایت که در نسخه موبایل این الگوریتم تاثیر مستقیم دارد، در نسخه دسکتاپ موثر نبوده و اعمال نخواهد شد.
حال با توجه به خبری که گوگل اعلام کرده است، تقویت نسخه دسکتاپ سایت، امری ضروری به نظر می‌رسد.

اگر وبسایت شما از url های مجزا برای دسکتاپ و موبایل استفاده می‌کند، پارامترهای مربوط به الگوریتم تجربه صفحه، بر روی urlهایی که کاربران در نسخه دسکتاپ می‌بینند، اعمال می‌شود.

گوگل به زودی در سرچ کنسول، توضیحات بیشتری را در خصوص جزئیات آپدیت این الگوریتم منتشر خواهد کرد. از آنجایی که گوگل نسبت به آماده سازی کارشناسان سئو و مدیران وبسایت، پیش از وقوع واقعه معتقد است، قطعا این آگاهی بخشی، قبل از مارس 2022 انجام خواهد شد!

مطالب زیر را حتما بخوانید

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *