[ad_1]

برنامه تیک تاک,برنامه تیک تاک چیست,برنامه ی تیک تاک 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

برنامه تیک تاک یک شبکه اجتماعی است که کاربران می توانند در آن فیلم های کوتاه 3 تا 15 ثانیه ای، به اشتراک بگذارند. در نرم افزار تیک تاک مانند بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر، امکان افزودن موزیک، جلوه های تصویری مختلف، انواع فیلترها و… به ویدیوها وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان جذابیت بیشتری به محتوای ویدیویی بخشید. این شبکه اجتماعی ساخت کشور چین می باشد و از طریق سیستم عامل های اندروید و ISO قابل اجرا است.

نرم افزار تیک تاک یک رقیب قدرتمند برای فیسبوک و اینستاگرام به شمار می آید و در حال حاضر حدود 1 میلیارد کاربرد در آن فعالیت دارند.

5 مورد از ویژگی های برنامه تیک تاک

همانطور که گفته شد، برنامه تیک تاک شباهت های زیادی به شبکه های اجتماعی هم رده خود دارد. قابلیت هایی مانند آپلود ویدئو، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای آن ها، ویرایش ویدیو و… همانند شبکه های اجتماعی دیگر در این برنامه نیز وجود دارند. اما نرم افزار تیک تاک برخی از ویژگی ها خاص خود را نیز دارد. در ادامه ویژگی ها و قابلیت های برنامه تیک تاک را ذکر خواهیم کرد.

1. ویژگی Duet

ویژگی Duet یکی از محبوب ترین ویژگی های برنامه TikTok است. توسط این ویژگی می توانید دو ویدیو را به صورت همزمان پخش کنید که یکی از آن ها متعلق به خودتان و دیگری متعلق به یکی از مخاطبانتان باشد. نهایت تایم ممکن برای ویدیو های این قسمت 15 ثانیه می باشد.

2. واکنش ها

کاربران تیک تاک می‌توانند واکنش‌ های خود را به ویدیوهای افراد دیگر، در قالب ویدیو ضبط کنند. ویژگی Reactions به آن ها این امکان را می دهد که در حین تماشای یک ویدیو، یک ویدیو دیگر از خود ضبط کرده و سپس آن را در برنامه منتشر کنند.

3. هشتگ ها

کاربرد هشتگ‌ ها در TikTok با سایر شبکه های اجتماعی کمی متفاوت است. هشتگ ها در برنامه تیک تاک به‌ جای نشان موارد ترند، برای برچسب‌ گذاری کاربران و دعوت آن‌ ها به چالش‌ های مختلف، مانند چالش‌ های Duet، استفاده می شوند.

4. هدایای مجازی در ویدیو های لایو

یکی از بهترین ویژگی های برنامه تیک تاک ویدیو های لایو آن می باشد. هنگام پخش این ویدیو ها، کاربران می توانند از هدایای مجازی که دیگران به آن اهدا می کنند، درآمد کسب کنند.

5. اسکنر QR Code

یکی دیگر از قابلیت های تیک تاک این است که هر کاربر می تواند QR Code منحصر به فرد خود را داشته باشد و آن را به اشتراک بگذارد. سایر کاربران با اسکن کردن این کد، کاربر مدنظر را پیدا خواهند کرد.

نحوه ثبت نام در تیک تاک

برنامه تیک تاک,برنامه تیک تاک چیست,برنامه ی تیک تاک

جهت تماشای ویدیو ها در نرم افزار تیک تاک نیازی نیست در این پلتفرم ثبت نام کرده باشید، اما بدون داشتن حساب کاربری نمی توانید ویدیو ها را  لایک کرده یا برای آن ها نظر درج کنید. جهت ثبت نام در برنامه تیک تاک، ابتدا این نرم افزار را نصب و اجرا کرده سپس آیکون آدمک را که در اولین صفحه، در قسمت پایین سمت راست قرار دارد انتخاب کنید.

در ادامه صفحه‌ای نمایش داده خواهد شد که در آن می توانید از طریق روش های مختلف ازجمله شماره تلفن همراه، اکانت فیسبوک، جی میل و … اقدام به ثبت نام در تیک تاک کنید.

برای ثبت نام در تیک تاک یکی از روش های موجود را انتخاب کرده، با وارد کردن اطلاعات اولیه‌ای که از شما خواسته می شود و تایید کردن کد، به انجام مراحل بعدی بپردازید.

بخش پروفایل تیک تاک

در پروفایل برنامه تیک تاک، امکانات زیادی برای شخصی سازی وجود دارد. برای مشاهده این بخش، از منوی پایین صفحه، آیکون “آدمک” را انتخاب کنید. در این بخش اطلاعاتی در مورد حساب کاربری شما نمایش داده می‌شود که سایر کاربران نیز با مراجعه به اکانت شما، قادر به مشاهده این اطلاعات هستند.

در این بخش با انتخاب گزینه Edit Profile می توانید اطلاعات حساب کاربری خود را ویرایش کنید. نکته قابل توجه این است که شما علاوه بر تنظیم تصویر برای پروفایل خود، می توانید یک ویدیو کوتاه نیز برای آن قرار دهید. همچنین در این بخش امکان نوشتن بیوگرافی و نام کاربری وجود دارد.

یکی از قابلیت های برنامه تیک تاک این است که امکان اتصال حساب های کاربری شما در سایر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب را به شما می دهد. با درج این موارد، سایر کاربران تیک تاک می توانند با بازدید از حساب کاربری شما، اکانت های شما را در سایر شبکه های اجتماعی پیدا کنند.

تب Home تیک تاک

در قسمت پایین سمت چپ صفحه‌ اول برنامه تیک تاک، تب Home یا خانه قرار دارد که از طریق آن می توانید آخرین ویدیو های منتشر شده توسط مخاطبانتان را مشاهده کنید و اگر هنوز مخاطبی در برنامه ی تیک تاک نداشته باشید، در این قسمت محبوب ترین پست ها به شما نمایش داده خواهند شد.

جستجو در تیک تاک

با انتخاب گزینه ذره بین در تیک تاک، می توانید وارد بخش جستجو این برنامه شود. در این قسمت می توانید مواردی مانند کاربران ، هشتگ ها، ویدیو های مختلف و … را جستجو کنید. اگر در قسمت جستجو هیچ عبارتی را جستجو نکنید، محبوب ترین و ترند ترین ویدیو ها به شما نمایش داده خواهند شد.

پست گذاشتن در تیک تاک

برای پست گذاشتن در تیک تاک، کافی است آیکون بعلاوه موجود در وسط نوار پایین صفحه اول این برنامه را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه به دوربین دستگاه جهت ضبط فیلم منتقل خواهید شد. همچنین امکان آپلود ویدیو در این قسمت وجود دارد که با انتخاب آن گزینه های بیشتری جهت ویرایش فیلم در دسترس قرار خواهند گرفت که به شرح زیر می باشند:

  • speed: توسط این گزینه می توانید سرعت ویدیو را به صورت دلخواه تنظیم کنید.
  • Beauty: انتخاب این گزینه سبب می شود توسط هوش مصنوعی فیلتر زیباسازی چهره روی ویدیو شما قرار بگیرد.
  • Filters: این گزینه به شما دسترسی به سایر فیلتر ها را خواهد داد.
  • Timer: توسط این گزینه می توانید قابلیت شمارش معکوس را برای شروع ضبط ویدیو اجرا کنید.
  • Flash: با استفاده از این گزینه می توانید فلش دوربین دستگاه خود را روشن یا خاموش کنید.

همچنین از طریق گزینه Music and Effect می توانید به ویدیو خود موزیک و جلوه های تصویری اضافه کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید



[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *