[ad_1]

برترین کلمات کلیدی فروش فالوور,بهترین کلمات کلیدی فروش فالوور,کلمات کلیدی فروش فالوور

لیست کلمات کلیدی هر بیزینسی در بحث سئو سایت نقشی باورنکردنی و بسیار ارزشمند دارد. تمامی کسب و کارهای اینترنتی که تمایل به رتبه های اول گوگل و افزایش حداقل 10 برابری درآمد وب سایت خود دارند، حتما باید از کلمات کلیدی برتر و پرجستجو در محتوای خود استفاده کنند تا بیش از پیش مورد توجه گوگل قرار گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهترین نتایج برسند.

کلمات کلیدی فروش فالوور را دوستان متخصص شما در نیوسئو بررسی و تحلیل کرده و پرجستجوترین، پررقابت ترین و سودآورترین کلمات را لیست کرده تا تقدیم شما کنند.

شما با استفاده از این عبارات کلیدی می توانید در همان ابتدای راه اندازی هر موضوع در وب سایتتان، محتوای برنامه ریزی و سئو شده تولید نمایید و یا این عبارات را به فری لنسرهای تولید محتوا بدهید تا محتوای قابل توسعه و پرسود برای شما تولید کنند (نه محتوای بی هدف).

یادتان باشد بهترین کلمات کلیدی فروش فالوور که در این محصول برای شما ارائه شده است، راه را هم به گوگل نشان می دهد هم به کاربر و همین مسئله است که باعث خواهد شد علاوه بر سرازیرشدن کاربران به سایت شما، ماندگاری آنها در سایت را هم افزایش داده و به رتبه الکسا سایت شما هم کمک شایانی کند.

هدف نیوسئو از هزینه کمی که برای کلمات کلیدی میلیون دلاری (کلمات کلیدی پرجستجو و پررقابت) در نظر گرفته است آن است که شما بتوانید برای هر موضوع وب سایت خود در چند ثانیه کلمات کلیدی مربوطه را سفارش داده و دانلود نمایید و اگر در لیست کنونی نیوسئو نیست، در فرم درخواست کلمات کلیدی نیاز خود را مطرح کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن کارشناسان نیوسئو کلمات برتر را برای شما ایمیل کنند.

ما در این محصول تمام سعی خود را کرده ایم تا بروز ترین و بهترین کلمات کلیدی فروش فالوور را برای شما عزیزان جمع آوری کنیم؛ مطمئنا با استفاده از این کلمات کلیدی می توانید در جایگاه بالاتری نسبت به رقبای خود قرار بگیرید.

یک مثال عالی برای روشن شدن بیشتر ماجرا:

من سعیدم!

حقیقتش نه اینکه بگم هیچی از سئو و تحقیق کلمات کلیدی نمی دونم، اما تصمیم گرفتم با یک هزینه خیلی کم هم کار رو به متخصص بسپارم و هم در زمانم به شددددت صرفه جویی کنم.

یک سایتم دارم با موضوع لباس مجلسی. با توجه به این که سایت من به صورت تخصصی قراره فقط روی همین موضوع کار کنه من قصد دارم به صورت کامل بر روی همه کلمات کلیدی مربوطه کار کنم. براساس مشاوره ای که از امیر قمصری گرفتم متوجه شدم باید کارهای زیر رو برای یک شروع و یا توسعه عالی برای سایتم انجام بدم:

  1. کلمات کلیدی لباس مجلسی رو خریدم. واقعا در کمتر از 30 ثانیه جلو چشمام و قابل استفاده بود.
  2. از بین 40 کلمه کلیدی که بهم دادن، لباس مجلسی دخترانه، لباس مجلسی کوتاه، لباس مجلسی پوشیده و مدل لباس مجلسی دخترانه شیک 4 موضوعی بود که در حال حاظر بیشتر برام مهم بود. بنابراین دوباره وارد بخش کلیدواژه های میلیون دلاری نیوسئو شدم و 4 موضوع بالا رو تهیه کردم (البته 2تاش رو آماده نداشت و براش سفارش ثبت کردم و بعد 1 روز به دستم رسید)
  3. حالا با نزدیک به 200 کلمه کلیدی عاااااااالی شروع کردم به ساخت محتوای ارزشمند جدید برای سایتم
  4. بعد از گذشت 2 ماه کم کم وقت اون بود که از اون لیست اولیه کلمات کلیدی دیگه ای انتخاب کنم و روی اونا هم کار کنم. مثل: مدل لباس مجلسی، مدل لباس مجلسی جدید ترکیه، مدل لباس مجلسی دخترانه شیک و …. همه این ها رو هم از نیوسئو تهیه کردم
  5. و جالب اینجا که هزینه همه این کلمات کلیدی در همه سفارش ها با هم شد 100.000 تومان !!!! که واقعا عالیه. ارزششون میلیون ها تومانه اما من با این هزینه کم به دستشون آوردم
  6. نیوسئو دوست دارم ????

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *