[ad_1]

حتما در ابتدا کلیپ 6 دقیقه ای زیر را به صورت کامل ببینید

این چک لیست پراستفاده ترین چک لیست سئو دنیاست

از این چک لیست به عامل موفقیت سریع سایت در سئو یاد می شود

این چک لیست برای اولین بار و بعد از هزاران درخواست تهیه شده است

 

خلاصه اطلاعات مفید:

سرفصل های فایل آموزشی: نسخه نهایی چک لیست سئو محتوا

زمان برگزاری: همین الآن

وجه تمایز: بروزرسانی مادام العمر، این چک لیست توسط تیم نیوسئو بعد از سالها تجربه ساخته شده و قبل از ارائه به شما 3 ماه توسط تیم نیوسئو بروزرسانی شده و نتیجه عجیبی در پی داشته است.

قیمت الان چک لیست: 55.000 تومان (این قیمت شامل 89% تخفیف است و قیمت اصلی 499.000 تومان است)

روش برگزاری: به صورت دانلود فایل لحظه ای

خرید لحظه ای:

خرید فایل چک لیست سئو محتوا

خرید فایل چک لیست سئو محتوا

 

حتما در ابتدا کلیپ 6 دقیقه ای بالا را به صورت کامل ببینید

نکته بسیار مهم: در بالا هم گفته شد که این چک لیست بروزرسانی مادام العمر دارد؛ یعنی از همین امروز به بعد هر زمانی که چک لیست نیاز به تغییر و بهبود داشته باشد، فایل آن پس از تغییرات برای شما ارسال می شود.

چرا باید به نیوسئو اعتماد کنید؟

این سوالی است که مطمئنا تا الان در ذهن همه شما شکل گرفته است؛ حتی اگر این سوال را بیان هم نکرده باشید، بدون شک در جایی از ذهن شما، این مسئله خودنمایی می کند:

خب، تا اینجای کار همه چیز قابل قبول است و من قبول دارم که می توانم با استفاده از چک لیست سئو محتوای نیوسئو، به زودی به جمع سطح سئو مقالات و محصولات سایت خود را به شکل مطلوبی بهبود ببخشم؛ اما هنوز نمی دانم که می توانم به ادعاهای نیوسئو اعتماد کنم یا نه!

در پاسخ به این مسئله، دو نکته مهم وجود دارد که به تنهایی می تواند دلیل محکمی باشد که نیوسئو بهترین مرجع آموزش سئو در کشور است:

اول اینکه رزومه اصلی ما، در گوگل وجود دارد و شما با بررسی وب سایت ما می توانید به راحتی متوجه شوید که حداقل در چیزی که آن را آموزش می دهیم، موفق بوده ایم؛ در واقع ما یکی از وب سایت های برتر سئو در ایران هستیم که یکی از پایه های اصلی موفقیت ما، تولید و سئو محتوا و ساخت بک لینک و تحلیل همه این فعالیت ها در GSC بوده است (رزومه همکاری با برندهای معتبر به کنار!!!).

دومین مسئله اینکه بعد از 17 سال فعالیت در این زمینه دیجیتال مارکتینگ، مطمئن باشید که نیوسئو هیچ زمان ماهیت خود را با ارائه یک چک لیست ضعیف، از بین نمی برد؛ خلاصه بگویم دوست عزیزم؛ یعنی ما برای حفظ آبروی خود هم که شده، بهترین چک لیست سئو محتوا را ارائه خواهیم کرد!!!

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *