[ad_1]

آينده شغلی سئو,آینده سئو,اخبار سئو 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

آینده سئو طبق پیش بینی گوگل چگونه خواهد بود؟ تیم کارشناسان گوگل در خصوص آینده سئو پیش بینی‌هایی را انجام داده‌اند. این تیم متشکل از جان مولر، گری ایلیاس، مارتین اسپلیت است که کارشناسان رده اول شرکت گوگل می‌باشند.

این افراد در خصوص مواردی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، به بحث و گفتگو پرداختند. هر یک از این آیتم ‌ها توسط این کارشناسان، به صورت جداگانه در طی ده ساله گذشته بررسی و میزان اهمیت آن ها در آینده نیز پیش بینی شده است.

  • کدهای HTML
  • کد های جاوا اسکریپت
  • url ها
  • متا تگ ها
  • structured data
  • محتوا
  • جستجوی صوتی

آینده html در سئو

طبق پیش بینی گوگل، یک کارشناس سئو در آینده نیازی به یادگیری html ندارد؛ زیرا سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) به جنبه‌های تکنیکال و فنی سایت بیشتر توجه خواهند کرد.

البته این بدین معنی نیست که html ارزش خود را از دست می‌دهد، بلکه بدان معنی می باشد که بررسی آن بیشتر بر عهده سیستم‌ های مدیریت محتوا خواهد بود.

آینده جاوا اسکریپت در سئو

جاوا اسکریپت در سال‌های نه چندان دور اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ اما تاثیر آن را بیشتر در وب اپلیکیشن های progressive خواهیم دید تا سایت ‌های سنتی.

جان مولر اینطور بیان می‌کند که کاربران در آینده از انواع اپلیکیشن، در دستگاه های مختلف استفاده خواهند کرد و درست در همین نقطه است که جاوا اسکریپت اهمیت پیدا می‌کند.

زمانی که مردم از نسخه تحت وب اپلیکشین‌ها استفاده کنند، سئو اهمیت پیدا می‌کند؛ زیرا برای دیده شدن در دنیای بزرگ اینترنت به سئو نیاز است. آینده سئو و پیشرفت و آینده اپلیکیشن‌ها به یکدیگر گره خواهد خورد.

آینده url ها در سئو

پیش بینی گوگل و کارشناسان رده اول آن در خصوص url ها به این صورت است که اهمیت این فاکتور در آینده تغیری نخواهد کرد؛ به دلیل اینکه url ها در واقع آدرس اینترنتی هستند و بدون وجود آنها اینترنت معنایی نخواهد داشت.

این مسئله در مورد دامنه سایت و آی پی نیز صادق است. آینده سئو هم‌چنان به این فاکتور وابسته است و از اهمیت آن در آینده کاسته نمی‌شود.

آینده متا تگ در سئو

جان مولر پیش بینی می‌کند که در آینده ممکن است متا تگ‌های بیشتری توسط گوگل معرفی شود. اما مارتین اسپلیت چنین عقیده‌ای ندارد. او معتقد است که تا زمانی که دلیل کافی برای این کار وجود نداشته باشد،‌ این اتفاق نخواهد افتاد و در حال حاضر نیز چنین دلیلی وجود ندارد.

آینده Structured data در سئو

آینده شغلی سئو,آینده سئو,اخبار سئو

آینده سئو در خصوص این فاکتور چیست؟ آیا اینطور پیش بینی می‌شود که گوگل به structured data ، برای درک کردن اینکه چه چیزی در صفحه وجود دارد،‌ دیگر نیازی نخواهد داشت.

مارتین اسپلیت اینطور پاسخ می‌دهد که در حال حاضر نیز structured data اهمیت خود را کمی از دست داده است اما در مواردی هم چنان می‌تواند کمک کننده باشد.

گوگل همین الان هم متوجه می‌شود که اسم محصول، تصویر و همینطور قیمت آن کدام است. ربات‌های گوگل بیش از بیش هوشمندسازی شده‌اند و در ادامه نیز این روند هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

آینده محتوا در سئو

فاکتور بعدی که توسط جان مولر عنوان شد، آینده سئو و نگرش آن در مورد محتوا بود. ایلیاس در این باره می‌گوید محتوایی که توسط ماشین ایجاد شده، با محتوایی که توسط انسان تولید شده است کاملا متفاوت است.

گوگل در آینده قصد دارد هیچ گونه رتبه‌ای را برای محتواهایی که توسط ماشین ایجاد شده‌اند، در نظر نگیرد؛ مگر اینکه این محتوا توسط یک انسان بازبینی شده باشد.

در حال حاضر هم ما، محتوایایی را که توسط ماشین ایجاد شده است را مایل نیستیم در صفحه نتایج گوگل نمایش دهیم؛ تنها در صورتی این اتفاق می‌افتد که مطمئن شویم این محتوا توسط یک انسان بازبینی و ویراستاری شده است.

آینده جستجوی صوتی در سئو

جستجوی صوتی یکی دیگر از آیتم‌هایی است که در مورد آن در این جلسه صحبت شد.

طبق پیش بینی گوگل، جستجوی صوتی یکی از فاکتورهای بسیار مهم در آینده سئو خواهد بود. آقای اسپلیت در این باره می‌گوید، ما در سالهای نه چندان دور دیگر از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده نخواهیم کرد و تمامی جستجوها به صورت صوتی انجام خواهد شد.

چنانچه جستجوی صوتی جایگزین روش جستجوی حال حاضر شود، ممکن است بیان کوئری‌ها توسط کاربران متفاوت باشد؛ اما این مسئله در مورد بازیابی اطلاعات با توجه به اینکه زبان پایه و اساس ثابتی دارد، تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

آینده شغلی سئو همیشه در گرو آموزش مداوم است و کارشناس این حوزه بایستی همیشه به دنبال یادگیری بهترین روش‌های موجود در این زمینه باشد.

درآمد از طریق سئو برای افرادی ممکن است که همیشه اطلاعات خود را در به روزترین حالت ممکن نگه می‌دارند.

مطالب زیر را حتما بخوانید



[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *