[ad_1]

در چند ماه گذشته، واتساپ ویژگی‌های جدیدی به پلتفرمش اضافه کرده و تعدادی از قابلیت‌های قبلی را نیز بهبود بخشیده است. به‌تازگی پخش‌کننده‌ی پیام‌های صوتی جدیدی به نسخه‌ی iOS این اپلیکیشن اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد در پس‌زمینه به پیام‌های صوتی گوش دهند. اکنون، واتساپ به‌دنبال گسترش این قابلیت و ارائه‌ی آن در نسخه‌ی دسکتاپ است.

XDA گزارش داده است که پخش‌کننده‌ی صوتی جدید برای برخی از کاربران نسخه‌ی دسکتاپ واتساپ دردسترس قرار گرفته است. اسکرین‌شات‌هایی که وب‌سایت WABetainfo به‌اشتراک گذاشته‌ است، نشان می‌دهد وقتی این قابلیت برای همه‌ی کاربران دردسترس قرار گیرد، چگونه به‌نظر خواهد رسید.

این ویژگی در دسکتاپ شبیه نسخه‌ی موبایلی آن کار می‌کند. وقتی پیام صوتی را پخش می‌کنید و سپس به گفت‌وگوی دیگری بروید، پخش‌کننده‌ی صوتی دیگر متوقف نخواهد شد و همچنان در پس‌زمینه شنیده خواهد شد. وقتی پیام صوتی در حال پخش باشد و از چت خارج شوید، پخش‌کننده‌ی رسانه‌ی کوچک در پایین نمایش داده خواهد شد که نوار پیشرفت و یک دکمه‌ی پخش روی آن دیده می‌شود.

پخش کننده پیام صوتی جدید واتساپ

پخش‌کننده‌ی پیام‌های صوتی برای همه‌ی کاربرانی دردسترس قرار گرفته است که آخرین نسخه‌ی بتای دسکتاپ واتساپ با شماره‌ نسخه‌ی ۲٫۲۲۰۴٫۵ را نصب کرده‌اند. توجه کنید که این قابلیت هنوز در اندروید ارائه نشده است. WABetainfo اشاره کرده است که این ویژگی جدید در به‌روزرسانی بعدی راه خود را به اندروید نیز باز خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط:

آوریل سال گذشته، واتساپ قابلیت تغییر سرعت پخش پیام‌های صوتی را به پیام‌رسان خود اضافه کرد. اکنون، این پیام‌رسان به شما اجازه می‌دهد قبل از ارسال پیام‌های صوتی برای دیگران، پیش‌نمایشی از آن‌ها مشاهده کنید. علاوه‌براین، واتساپ روی ویژگی رونویسی کار می‌کند که پیام‌های صوتی را به‌طور خودکار و با استفاده از فناوری تشخیص گفتار رونویسی خواهد کرد.

همچنین، این شبکه‌ی اجتماعی در حال آزمایش ابزارهای طراحی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد از خطوط ضخیم‌تر یا نازک‌تری روی تصاویر و فیلم‌ها استفاده کنند. نکته‌ی دیگر اینکه واتساپ در حال آماده‌سازی ابزار انتقال جدیدی است که درنهایت به کاربران اندروید اجازه می‌دهد چت‌های خود را به iOS منتقل کنند.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *