[ad_1]

چطور ادمین اینستا باشیم,شرح وظایف ادمین اینستاگرام,مهارت های لازم برای ادمین اینستاگرام 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

وظایف ادمین اینستاگرام موضوعی است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. تبدیل شدن به ادمین اینستاگرام یا ادمین هر شبکه اجتماعی دیگری، امروزه هدف بسیاری از افراد می باشد زیرا این شغل، یکی از روش های کسب درآمد به صورت پاره وقت می باشد که کسب تخصص در آن نیاز به صرف زمان زیادی ندارد. اما برای تحقق این هدف، اولین قدم فراگرفتن وظایف یک ادمین اینستاگرام  و سپس کسب مهارت های لازم است.

وظایف ادمین پیج اینستاگرام

همانطور که ذکر شد، برای این که بدانیم چطور ادمین اینستا باشیم، ابتدا باید با شرح وظایف و مهارت های مورد نیاز آن آشنا شویم، پس در ادامه به شرح این موارد خواهیم پرداخت.

شناخت نوع مخاطب هدف

اولین مورد از وظایف یک ادمین اینستاگرام این است که بتواند سبک زندگی و رفتار مخاطب هدف پیج را شناسایی کند؛ زیرا این امر برای انجام صحیح سایر وظایف او ضروری است. تولید محتوا وظیفه دوم ادمین می باشد که در ادامه ذکر خواهد شد، اما زمان انتشار محتوا به نوع و سبک زندگی مخاطب هدف بستگی دارد.

ادمین اینستاگرام باید بتواند ساعاتی که مخاطبان پیج، به چک کردن اینستاگرام خود می پردازند را شناسایی کند تا دقیقا در همان ساعات محتواها را منتشر کند. اینگونه محتوای تولید شده بیشترین بازدید ممکن را خواهد داشت.

تولید محتوا

اصلی ترین مورد در وظایف ادمین اینستاگرام، تولید محتوا جذاب و مطابق با سلایق کاربر هدف است. یک ادمین اینستاگرام باید با تولید محتوای تصویری برای پست و استوری و ابزار های مرتبط با آن، آشنا باشد. همچنین باید توانایی نگارش متون تاثیر گذار و جذاب را برای کپشن نویسی نیز داشته باشد.

هرچند الگوریتم های اینستاگرام خیلی در مورد محتوای کپی شده از منابع دیگر سختگیر نیستند، اما تولید محتوای یونیک و منحصر به فرد (دست اول) می تواند در مسیر موفقیت یک پیج اینستاگرام، بسیار تاثیر موثر باشد و این امر در گرو داشتن خلاقیت است. پس یکی دیگر از وظایف ادمین اینستاگرام که می تواند به او در راستای تولید محتوای یونیک کمک کند، پرورش خلاقیت خود می باشد.

انتشار منظم محتوا

چطور ادمین اینستا باشیم,شرح وظایف ادمین اینستاگرام,مهارت های لازم برای ادمین اینستاگرام

همانطور که گفته شد، ساعاتی که مخاطبان در حال بررسی اینستاگرام خود می باشند، بهترین زمان برای انتشار محتواست و این عمل باید در ساعات ذکر شده به صورت منظم و روزانه انجام شود. انتشار منظم محتوای همچنین می تواند در نمایش محتوا به مخاطبان بیشتر توسط ربات اینستاگرام، تاثیر گذار باشد.

افزایش فالوور

هرچه فالوور های یک پیج اینستاگرام بیشتر باشند، اهداف پیج بهتر انجام خواهند گرفت و محتوای آن بازدید بیشتری خواهند داشت. از دیگر موارد مربوط به وظایف ادمین پیج اینستاگرام، افزایش فالوور است. ادمین پیج باید از روش های مختلف مانند تبادل تبلیغ با سایر پیج ها، بتواند تعداد فالوور های پیج را افزایش دهد.

افزایش تعامل کاربران

هرچه تعامل کاربران با یک پیج اینستاگرام از طریق لایک، کامنت، ریپلای استوری و… بیشتر باشد، احتمال نمایش محتوای آن پیج به سایر کاربران افزایش می یابد. به همین دلیل تشویق کاربران با روش های مختلف جهت تعامل، در دسته وظایف ادمین اینستاگرام قرار می گیرد.

برای مثال، می توان استوری ها را به گونه طراحی کرد که کاربران ترغیب شوند آن را ریپلای کنند. همچنین می توان از عناصر تعاملی استوری ها، مانند ابزار Poll (Yes و No) استفاده کرد.

شناسایی و استفاده از هشتگ های مناسب

وظایف ادمین اینستا,وظایف ادمین اینستاگرام,وظایف ادمین پیج اینستاگرام

بسیاری از کاربران اینستاگرام، از جستجوی هشتگ ها برای یافتن محتوای مدنظر خود استفاده می کنند. از دیگر وظایف ادمین در اینستاگرام، این است که هشتگ های مهم و مرتبط با موضوع پست را که توسط کاربران جستجوی زیادی دارند، پیدا کند و از آن ها، انتهای کپشن پست ها استفاده کند. از این طریق می توان بازدید های بیشتر و هدفمندتری را برای پست های پیج جذب کرد.

پاسخ دهی به کامنت ها و پیام ها

طبعیتا پیج های فعال اینستاگرام، نظرات و پیام های زیادی را دریافت می کنند، بخصوص اگر اصول ایجاد تعامل را بخوبی رعایت کرده باشند. یکی دیگر از وظایف ادمین در اینستاگرام، این است که جهت برقراری تعامل بیشتر و پیگیری سفارشات مخاطبان، به پیام های دایرکت و نظرات درج شده در پست ها، پاسخ به موقع و مناسب ارائه کند.

حفظ امنیت پیج و ارتقاء آن

حفظ امنیت پیج از دیگر وظایف ادمین اینستا است. او باید بتواند بخوبی راه های نفوذ هکر ها را مسدود کرده و امنیت پیج را تامین کند. برای آشنایی با امور لازم جهت تامین امنیت پیج اینستاگرام، می توانید مقاله افزایش امنیت در اینستاگرام را مطالعه کنید.

حذف فالوور های فیک

همانطور که می دانید، امروزه اینستاگرام تبدیل به بستر مناسبی برای کسب درآمد و بازاریابی شده است و هرجا بحث کسب درآمد و بازاریابی باشد، بدیهی است که رقابت نیز وجود داشته باشد. اما برخی از افراد ممکن است از روش هایی جهت رقابت استفاده کنند که موجب تضعیف عملکرد پیج های رقیب شوند.

یکی از این روش ها، ایجاد فالوور فیک برای پیج رقیب است. به عبارت دیگر ممکن است رقبای یک پیج، با هدف جریمه شدن رقیب خود توسط الگوریتم های اینستاگرام، فالوور های فیک یا اصطلاحا روح، برای آن ایجاد کنند و حذف این فالوور ها، از وظایف ادمین اینستاگرام می باشد.

مهارت های لازم برای ادمین اینستاگرام

وظایف ادمین در اینستاگرام,وظایف یک ادمین اینستاگرام

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، قدم اول برای تبدیل شدن به ادمین حرفه ای اینستاگرام، آشنایی با وظایف و کسب مهارت های مورد نیاز است. در بالا شرح وظایف ادمین اینستاگرام را ارائه دادیم، حال به بیان مهارت های لازم برای ادمین اینستاگرام خواهیم پرداخت.

مهارت برقراری ارتباط موثر

نه فقط در اینستاگرام، بلکه در هر شبکه اجتماعی دیگری، اهداف مدنظر با ایجاد برقراری ارتباط موثر محقق می شوند. یک ادمین شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام، باید بتواند بخوبی با مخاطبان ارتباط برقرار کرده، بازخورد های آن ها را دریافت کند و موارد به دست آمده را در جهت بهبود عملکرد پیج، مورد استفاده قرار دهد.

آشنایی با ابزار های تولید محتوا تصویری

ابزارهای زیادی وجود دارند که می توانند به شما در تولید محتوا تصویری کمک کنند، این ابزارها امکان ساخت تصاویر خلاقانه و جذاب را به شما می دهند، یکی از مهارت های لازم برای ادمین اینستاگرام، آشنایی هرچه بیشتر و بهتر با این ابزار ها است. 

توانایی تحلیل Insight اینستاگرام

بخش Insight اینستاگرام که برای پیج های تجاری فعال می باشد، اطلاعات بسیار مهمی در ارتباط با کیفیت عملکرد پیج و تعامل کاربران را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این بخش می توانید متوجه شوید در مسیر درستی قرار دارید یا خیر. همچنین می توانید محتوا‌های کاربرپسند خود را شناسایی کنید.

از اطلاعاتی که در این بخش ارائه می شوند، می توانید جهت بهبود عملکرد پیج اینستاگرام خود استفاده کرده و روند تولید محتوای خود را به صورت تعاملی تر پیش ببرید. آشنایی با بخش Insight اینستاگرام از دیگر مهارت های لازم برای ادمین اینستاگرام می باشد.

مطالب زیر را حتما بخوانید



[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *