[ad_1]

انتشار محتوا ugc,محتوا ugc,محتوای تولید شده توسط کاربر 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

گوگل برای محتوای تولید شده توسط کاربر فاکتورهای خاصی را در نظر گرفته است؛ زیرا محتوایی که توسط کاربران ایجاد می‌شود، از دید گوگل بخشی از محتوای صفحه در نظر گرفته شده و گنجاندن این نوع از محتوا، نیازمند رعایت نکات خاصی است.

گوگل برای اینکه به مدیران وبسایت‌ها و کارشناسان سئو کمک کند، یک راهنمای کامل برای محتوای تولید شده توسط کاربران ایجاد کرده است. استفاده صحیح از محتوا ugc بسیار اهمیت دارد؛ زیرا گوگل به آن به عنوان بخشی از محتوای صفحه نگاه می‌کند. این مسئله به این معنی است که اگر محتوا تولید شده توسط کاربر از کیفیت پایینی برخوردار باشد، کیفیت محتوای صفحه به طور کلی نیز پایین ارزیابی می‌شود. 

حتی ممکن است اتفاقات بدتری مانند پنالتی شدن از طرف گوگل نیز اتفاق بیفتد، که این مسئله ناشی از تولید محتوای اسپم توسط کاربران است؛ درنتیجه،‌ مدیریت این مسائل بسیار حساس بوده و بایستی به درستی انجام شود.

چنانچه شما در سایت خود تبلیغات قرار می‌دهید، بایستی بیش از پیش نسبت به محتوای تولید شده توسط کاربر دقت داشته باشید. طبق گفته گوگل:

” اگر یک وبسایت در صفحات خود محتوای تبلیغاتی قرار دهد، احتمالا کامنت‌های زیادی از طرف کاربران در آن صفحه ظاهر خواهد شد. نکته‌ای که در این رابطه بسیار حائز اهمیت است، این است که محتوای کلی صفحه که شامل نظرات کاربران نیز می باشد، بایستی از قوانین و سیاست‌های انتشار ما پیروی کند. “

مدیران سایت بایستی بخش کامنت‌ها، فروم‌ها، سوشیال مدیا و یا هر جای دیگری که کاربران نظرات خود را قرار می‌دهند، به دقت بررسی کرده و تمامی محتواهایی که در این بخش، توسط کاربران ایجاد می‌شوند را با حساسیت زیادی منتشر کنند.

مدیران وبسایت‌ها مجبور به انتشار محتوای تولید شده توسط کاربر نیستند و در صورتی که لزومی به منتشر کردن آنها نمی‌بینند، می‌توانند آنها را پاک کرده و منتشر نکنند. از طرف دیگر، بسیاری از مدیران سایت، محتوا ugcرا منتشر می‌کنند، زیرا در موارد بسیاری منجر به بحث‌های بسیار خوبی پیرامون مقاله سایت می‌شود و تعامل کاربران با صفحه را بالا می‌برد.

هدف تولید محتوا توسط کاربر کاملا مشخص است، او می‌خواهد تا نظر خود را نسبت به یک موضوع بیان کند؛ اما این مدیر سایت است که بایستی بتواند از این نظرات در راستای سیاست‌های سایت خود و گوگل استفاده نماید.

آیا انتشار محتوا ugc کار درستی است؟

انتشار محتوا ugc,محتوا ugc,محتوای تولید شده توسط کاربر

منتشر کردن محتوای تولید شده توسط کاربر کاملا بستگی به نظر مدیر سایت دارد؛ اما چنانچه بخواهید نظرات کاربران را منتشر کنید، بایستی به این نکته توجه داشته باشید:

”شما به عنوان ناشر و مدیر سایت، بایستی نسبت به محتوایی که بر روی صفحات سایت شما قرار می‌گیرند، مسئولیت پذیر باشید؛ حتی اگر این محتوا در بخش نظرات بوده و توسط کاربران ایجاد شده باشد. “

6 استراتژی کاربردی برای مدیریت محتوا ugc

  1. قوانین محتوایی خود را منتشر کنید: کاربران بایستی بدانند که نوشتن چه چیزی مجاز و چه چیزی غیر مجاز می‌باشد.
  2. یک فرد برای بررسی محتوای کاربران استخدام کنید: این فرد می‌تواند محتوای نامناسب را شناسایی کرده و از منتشر شدن آن جلوگیری کند.
  3. نظارت مداوم بر محتوا ugc: برای برای نظارت روی محتوای تولید شده توسط کاربران زمانی را اختصاص دهید.
  4. برای گزارش دادن محتوای نامناسب، لینک ایجاد کنید: یک لینک با عنوان “گزارش تخلف” ایجاد کرده و از کاربران خود بخواهید محتواهایی که مشکل دارند را به شما گزارش کنند.
  5. ایجاد فرآیند حذف اتوماتیک: متناسب با محتوایی که سایت شما دارد، می‌توانید فیلترهای مختلفی را ایجاد کرده تا برخی از محتواها و نظرات به صورت اتوماتیک حذف شوند.
  6. استفاده از کپچا: قبل از اینکه کاربران بتوانند نظر خود را بنویسند، مطمئن شوید که ربات نیستند و این کار را می‌توانید با استفاده از کپچا انجام دهید.

اگر مایل نیستید نظرات کاربران در صفحه سایت شما نمایش داده شوند، می‌توانید طراحی سایت خود را تغییر دهید. به جای اینکه نظرات در قسمت پایین مقاله نمایش داده شوند، می‌توانید امکانی را فراهم کنید که در یک پنجره جدید ایجاد شده و دیده شوند.

مطالب زیر را حتما بخوانید



[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *