[ad_1]

نوکیا جی ۱۱ بدون اطلاعیه‌ی رسمی عرضه شد. این دستگاه اکنون فقط در وب‌سایت شرکت ظاهر شده است. گوشی هوشمند جدید نوکیا عمر باتری طولانی را نوید می‌دهد و دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل را دریافت می‌کند.

به‌گزارش جی‌اس‌ام آرنا، بیشتر سخت‌افزار نوکیا جی ۱۱ به نوکیا جی ۲۱ شباهت دارد؛ اما دوربین اصلی‌اش ضعیف‌تر است و با بدنه‌ی سبک‌تری عرضه می‌شود. گوشی هوشمند جدید نوکیا تراشه‌ی Unisoc T606 را درون خود نگه داشته است؛ اما آن را با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراه می‌کند. این گوشی از اسلات micro SD نیز برخوردار است تا کاربر بتواند حافظه‌ی ذخیره‌سازی را تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهد. سه دوربین پشتی این گوشی متشکل از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو است. همچنین، ناچ قطره‌ای نمایشگر میزبانی دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را برعهده دارد.

نوکیا جی ۱۱

نوکیا G11 به صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نرخ نو‌سازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی مجهز است. ویژگی برجسته این گوشی هوشمند باتری ۵۰۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی است که گفته می‌شود تا سه روز به شارژ دوباره نیازی ندارد. متأسفانه آداپتور موجود در جعبه ۱۰ وات است؛ بنابراین، اگر می‌خواهید از حداکثر سرعت شارژ استفاده کنید، باید آداپتور مخصوص آن را بخرید.

مقاله‌ی مرتبط:

پنل پشتی و نمایشگر نوکیا G11 در رنگ‌های آبی و طوسی

نوکیا جی ۱۱ با وعده‌ی سه سال دریافت به‌روز‌رسانی امنیتی و دو به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عاملی عرضه شده است. چنین پشتیبانی نرم‌افزاری برای گوشی هوشمندی در این سطح عالی به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال، این دستگاه با اندروید ۱۱ سال گذشته فروخته می‌شود و همین امر ارتقای آن به نسل‌های جدیدتر سیستم‌عامل را کُندتر می‌کند.

قیمت این گوشی در اروپا ۱۵۹ یورو است و می‌توانید یکی از دو رنگ آبی یخی یا خاکستری ذغالی را انتخاب کنید.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *