[ad_1]

آهنگ بدون کپی رایت,آهنگ بدون کپی رایت برای یوتیوب,آهنگ بدون کپی رایت خارجی 100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

آشنایی با منابع آهنگ بدون کپی رایت، همیشه خواسته بسیاری از افرادی بوده است که در پلتفرم هایی مانند یوتیوب و اینستاگرام، تولید محتوا می کنند؛ زیرا اگر در محتوای این پلتفرم ها، موسیقی‌ای که حق انتشار آن متعلق به شخص یا اشخاص دیگری می باشد منتشر شود، ممکن است تبعات منفی درپی داشته باشد. تبعاتی مانند حذف محتوا، مسدود شدن حساب کاربری و حتی منع شدن از ایجاد حساب جدید. پس هنگام تولید محتوا استفاده از آهنگهای بدون کپی رایت، امری ضروری است.

قانون کپی رایت در بسیاری از شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار می گیرد و جریمه به شکل های مختلف شامل حال کاربران نقض کننده آن می شود. قانون کپی رایت فقط شامل موزیک نمی شود بلکه انتشار عکس فیلم هایی که حق انتشار آن ها متعلق به شخصی دیگری می باشد نیز، طبق این قانون جریمه در پی خواهد داشت.

اما داشتن منابعی از آهنگهای بدون کپی رایت می تواند شما را از خطر جریمه شدن توسط این قانون دور کند؛ زیرا ساخت ویدیو و تصاویر یونیک و منحصر به فرد در مقایسه با ساخت موزیک، کار بسیار ساده تری است. 

کپی رایت آهنگ چیست؟

آهنگ بدون کپی رایت,آهنگ بدون کپی رایت برای یوتیوب,آهنگ بدون کپی رایت خارجی

قانون کپی رایت آهنگ قانونی است که از حق انتشار یک اثر موسیقی خاص محافظت می کند و مشخص می کند صاحب اثر کیست و حق انتشار آن به چه شخص یا اشخاصی تعلق دارد.

هنگامی که به دنبال یک آهنگ یا جلوه های صوتی مناسب برای پس زمینه ویدئو ها یا سایر محتوای های خود هستید، ممکن است این قانون کمی آزار دهنده باشد. اما توجه داشته باشید که همین قانون در برابر حق انتشار شما نسبت به محتوایتان نیز از شما حمایت خواهد کرد و اجازه نمی دهد شخص دیگری محتوای شما را منتشر کند.

حال هنگامی که شما قصد دارید از موزیک و جلوه های صوتی خاصی برای محتوای های مختلف خود استفاده کنید، باید مراقب باشید که توسط قانون کپی رایت آهنگ جریمه نشوید، برای این منظور نیاز به منابع موزیک بدون کپی رایت دارید که صوت مدنظر خود را از آن ها دانلود کنید. به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله برخی از بهترین سایت آهنگ بدون کپی رایت را به شما معرفی کنیم.

بهترین منابع دانلود آهنگ بدون کپی رایت

آهنگ بدون کپی رایت رایگان,آهنگ بدون کپی رایت یوتیوب,آهنگهای بدون کپی رایت

1. سایت ccmiwter.org

این سایت یک نمونه عالی از منابع آهنگ بدون کپی رایت است که در آن آهنگ‌ های خوانندگان و نوازندگان سرتاسر جهان و نمونه‌های خوبی از آهنگ‌ های رایگان برای استفاده های تجاری، قرار دارد.

2. سایت epidemicsound.com

Epidemic Sound یکی از مکان‌های مورد علاقه کاربران برای یافتن موسیقی پس‌ زمینه با کیفیت بالا برای ویدیو است. قابلیت جستجوی آسان و پیشنهادات آن یکی از بهترین ها ویژگی های این سایت است که پیدا کردن آهنگ بدون کپی رایت مناسب برای ویدیوی شما را بسیار سریع و آسان می کند.

صدور مجوز انتشار موسیقی می‌تواند کمی مشکل باشد، اما Epidemic Sound تمام حقوق قانونی مورد نیاز شما را در یک مجوز ساده که می‌توانید از آن در همه پلتفرم‌ها استفاده کنید، به همراه دارد. اما دریافت این مجوز ها رایگان نیست.

3. YouTube Audio Library

یکی از بهترین منابع دانلود آهنگ بدون کپی رایت، کتابخانه صوتی یوتیوب است. برای دسترسی به آن از حساب یوتیوب خود به قسمت Creator Studio رفته، سپس گزینه Create را انتخاب کنید و به Audio Library بروید.

قابلیت جستجوی در کتابخانه صوتی یوتیوب به شما اجازه می دهد بر اساس ژانر، ابزار، مدت زمان و… موارد را مرتب سازی کنید. همچنین فیلتری تحت عنوان popularity وجود دارد که در صورت فعال کردن آن، مواردی که بیشترین دانلود را توسط کاربران داشته اند، نمایش داده می شوند.

4. سایت audiojungle.net

یکی دیگر از منابع دانلود موزیک بدون کپی رایت، سایت AudioJungle است که در آن بیش از 586000 آهنگ از موسیقی پاپ گرفته تا هوی متال، کیت های موسیقی و جلوه های صوتی را به شما ارائه می شود. مهم نیست که به دنبال چه سبکی از موسیقی هستید، مطمئنا آن را در AudioJungle خواهید یافت.

5. سایت premiumbeat.com

این سایت نیز یکی از سایت آهنگ بدون کپی رایت است. برای دستیابی به قسمت موزیک ها رایگان آن می توانید به آدرس www.premiumbeat.com/free-music رفته و به منبع عظیمی از انواع موسیقی، برای تولید محتوای خود دسترسی داشته باشید. همچنین در این سایت هم امکان مرتب سازی بر اساس ساز، ژانر و… وجود دارد.

6. سایت mixkit.co

یکی از بهترین منابع آهنگ بدون کپی رایت رایگان، سایت mixkit.co است. در این سایت کتابخانه بزرگی از موسیقی پاپ و ویدیو های استوک قرار دارد که شما می توانید جهت تولید محتوای خود از آن ها استفاده کنید.

7. سایت freemusicarchive.org

این سایت یکی دیگر از منابع آهنگ بدون کپی رایت رایگان است که تحت عنوان FMA نیز شناخته می شود. دانلود از این سایت به صورت رایگان می باشد اما باید هنگام انتشار محتوا، نام هنرمند یا صاحب اثر را ذکر کنید.

8. سایت newgrounds.com

اگر برای بازی های ویدئویی نتوانستید آهنگ مدنظر خود را پیدا کنید، ما به شما سایت newgrounds.com را پیشنهاد می دهیم. در این سایت صدها موزیک بدون کپی رایت قرار دارد که برای دسترسی به آن ها می توانید به آدرس newgrounds.com/audio مراجعه کنید.

9. سایت audionautix.com

در این منبع آهنگ بدون کپی رایت، می توانید به راحتی آهنگ های مدنظر خود را بر اساس ژانر ها و انواع مختلف با فرمت mp3 برای دانلود فوری، بیابید.

برای دانلود آهنگ هایی که می توانند بدون مشکل در پروژه های شخصی شما استفاده شوند، به منابعی که در بالا ذکر شده اند مراجعه کنید، اما ضروری است که بدانید این آهنگ‌ها تحت چه مجوزهایی هستند، استفاده از آن‌ ها تا چه اندازه‌ای می تواند گسترش یابد و در چه زمینه هایی قابل استفاده می باشند.

پس با این حساب، همیشه مواردی را که از منابع آهنگ بدون کپی رایت دانلود می کنید، بررسی کرده و قبل از انتشار، شرایط استفاده از آن را به خوبی مطالعه کنید تا در ادامه راه مشکلی برای شما پیش نیاید.

مطالب زیر را حتما بخوانید



[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *