بهترین آینده شغلی در ایران,بهترین شغل در ایران,بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئو

آشنایی با بهترین شغل های 10 سال آینده ایران بسیار اهمیت دارد؛ زیرا دنیا به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است. در تمامی کسب و کارها موفقیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد. برای اینکه شما در یک شغل و حرفه متخصص شوید و درآمد خوبی داشته باشید، نیاز به آموزش و ایجاد زیرساخت دارید.

امروز در این مقاله قصد داریم شغل هایی که آینده خوبی دارند به شما معرفی کنیم تا بتوانید متناسب با روحیه و علاقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و فعالیت خود را شروع کنید.

در طول تاریخ ما شاهد حذف بسیاری از حرفه‌ها و جایگزینی مشاغل جدید به جای آنها بوده‌ایم و این یک امر کاملا طبیعی است. در آینده نیز این اتفاق تکرار می‌شود و پیشرفت تکنولوژی می‌تواند تاثیرات بسیار گسترده‌ای بر روی مشاغل و کسب و کارها بگذارد.

بهترین شغل های 10 سال آینده جهان

بهترین شغل های 10 سال آینده جهان و ایران قطعا مشاغلی هستند که با تکنولوژی پیوند خورده‌اند. مشاغلی مانند صرافی ارز دیجیتال، متخصص هوش مصنوعی، ماشین لرنینگ و … از این دسته می‌باشند و آینده‌ی فوق‌العاده‌ای نه تنها در ایران بلکه در جهان خواهند داشت.

در ادامه مشاغلی را به شما معرفی می‌کنیم که بهترین آینده شغلی در ایران را خواهند داشت:

1. دیجیتال مارکتر

یکی از بهترین شغل های 10 ساله آینده ایران بدون شک دیجیتال مارکتینگ است. به کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، دیجیتال مارکتر یا بازاریاب دیجیتال نیز گفته می‌شود. افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند بایستی خلاق و به روز بوده و شناخت خوبی از جامعه، نیازهای گروه های مختلف و درآمد اقشار متفاوت داشته باشند. شناخت نیازهای مخاطبان هدف برای فروش محصول و یا ارائه خدمات جزو مهم‌ترین فاکتورهایی است که یک بازاریاب بایستی حتما آن را دارا باشد

در کنار شناخت، داشتن خلاقیت نیز بسیار اهمیت دارد. پیدا کردن روش‌های جدید فروش آنلاین نیاز به خلاقیت زیادی دارد. شما به عنوان یک مارکتر بایستی بتوانید به روش‌های مختلف، یک محصول را بارها و بارها به جامعه هدف خود بفروشید.

البته استفاده از واژه فروش در مورد این شغل بسیار عامیانه است. کار اصلی که یک دیجیتال مارکتر انجام می‌دهد، در واقع ایجاد آگاهی نسبت به یک برند و محبوبیت بیشتر نزد مخاطبان در بستر دیجیتال است. بازاریابان دیجیتال، معمولا از کانال‌های زیر برندسازی را انجام می‌دهند:

  • وب‌سایت
  • شبکه‌های اجتماعی
  • سئو
  • بازاریابی ایمیلی
  • تبلیغات آنلاین

در شرکت‌های بزرگ مسئولیت هر یک از این کانال‌ها در دست فرد خاصی می‌باشد. به عنوان مثال فردی که بر روی سئو سایت و بازاریابی از طریق موتور جستجوی گوگل فعالیت ‌می‌کند با فردی که بر روی شبکه‌های اجتماعی شرکت کار می‌کند، متفاوت است.

2. کارشناس تولید محتوا

بهترین آینده شغلی در ایران,بهترین شغل در ایران,بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

یکی دیگر از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران، حرفه تولید محتوا است. با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از مشاغل به سمت فضای دیجیتال رفته‌اند؛‌ در نتیجه کانال‌های زیادی نیاز به تولید محتوا دارند.

زمانی که مشاغل مختلف در فضای آنلاین حضور پیدا می‌کنند، بایستی به مخاطبان خود محتوای منحصر به فرد و ارزشمند ارائه دهند و درست در این مرحله است که به کارشناسان تولید محتوا نیاز پیدا می‌کنند.

یک کارشناس تولید محتوا بایستی انواع و اقسام محتوا مانند محتوای متنی، محتوای گرافیکی و تصویری و همینطور محتوای ویدئویی تولید کند. البته در این حرفه نیز به دلیل گستردگی و تنوع معمولا افراد در یکی از زمینه‌ها فعالیت کرده و سعی در توانمند کردن خود می‌کنند.

محتوای ویدئویی در طی تحقیقی که اخیرا انجام شده است، محبوب‌ترین محتوا در نزد مخاطبان است. یادگیری کار با ابزارهایی مانند پریمیر، فتوشاپ، افترافکت، ایلاستریتور و … برای افرادی که تمایل دارند در زمینه محتوای ویدئویی و یا گرافیکی فعالیت داشته باشند، ضروری است.

افرادی که به تولید محتوای متنی علاقه‌مند هستند، معمولا در کنار این مهارت به سمت سئو و بهینه سازی سایت نیز روی می‌آورند و به عنوان کارشناس تولید محتوا و سئو به فعالیت خود در بازار کار ادامه ‌می‌دهند.

3. صرافی ارز دیجیتال

بهترین شغل های 10 سال آینده جهان,ده شغل پردرآمد دنیا در ده سال آینده,شغل های پولساز آینده

حتما شما هم اخیرا در مورد ارزهای دیجیتال شنیده‌اید. بازار خرید و فروش این رمز ارزها بسیار داغ بوده و درست به همین دلیل است که ایجاد صرافی ارز دیجیتال می‌تواند یکی از بهترین شغل های 10 سال آینده ایران و یک تصمیم هوشمندانه باشد.

چرا می‌گوییم مشاغلی مانند صرافی‌ ارزهای دیجیتال یک تصمیم هوشمندانه است؛ زیرا با محبوب شدن این ارزها افراد زیادی علاقه‌مند به خرید و فروش آنها می‌شوند و قاعدتا برای این کار به صرافی نیاز دارند. صرافی‌های ارز دیجیتال، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی هستند که افراد از طریق آنها خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین، اتریوم، دویچ و … را انجام می‌دهند.

در حال حاضر اکثر کاربران از سایت‌های خارجی برای خرید و فروش رمز ارزها استفاده می‌کنند اما برخی از سایت‌ها داخلی نیز در این زمینه وجود دارند که هنوز به طور گسترده شناخته نشده‌اند.

صرافی‌های دیجیتال به دو صورت فعالیت می‌کنند:

  1. صرافی‌ها نقش واسطه را داشته و کاربران از طریق آنها ارز خریداری می‌کنند و صرافی درصدی از معامله را برای خود برمیدارد.
  2. کاربران مستقیما از صرافی‌ها ارز خریداری کرده و یا اینکه ارزهای خود را به آن می‌فروشند.

این مقاله ادامه دارد …

مطالب زیر را حتما بخوانید

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *