web tracker


[ad_1]

کمال گرایی به معنی این است که فرد بخواهد هر چیز، از هر نظر در شرایط ایده‌آل خود قرار داشته باشد که چنین شرایطی هیچگاه ممکن نیست. اگر فردی باشید که همواره به سوی پیشرفت و ترقی حرکت کنید، همیشه ایده های جدیدی در ذهنتان شکل می گیرد و اهداف و برنامه ریزی های جدیدی خواهید داشت.

هیچ گاه شرایط به صورت صد در صد بر وفق مراد نخواهد بود، پس باید کمال گرایی را کنار گذاشت و تلاش کرد که همیشه تمامی امور به بهترین شکل ممکن انجام شوند، اما نباید همواره انتظار داشته باشیم شرایط به نحو احسن و بی نقص باشند.

به خاطر داشته باشید قرار نیست همیشه همه بخش های زندگی به بهترین شکل ممکن پیش بروند و هیچگونه مشکل و کبودی وجود نداشته باشد. کمال گرایی موجب می شود زمان زیادی از زندگی و کسب و کار خود را برای رسیدن به شرایط ایده‌‌آل صد در صدی از دست بدهید، پس بهتر است از این فکر که همیشه باید بهترین باشیم و در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشیم، خارج شویم.

در عین حال به بهترین شکل ممکن به انجام امور و فعالیت هایی که در راستای رسیدن به اهدافمان قرار دارند بپردازیم. همیشه سعی کنید بهترین خودتان باشید.

در ویدیو ابتدای صفحه می توانید موارد بیشتری را در ارتباط با معایب کمال گرایی مشاهده کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *