100ها نکته آموزشی رایگان در اینستاگرام نیوسئوافزایش روش‌های درآمدزایی در منزل باعث شده تا افراد به دنبال سودآورترین مشاغل خانگی باشند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند در منزل فعالیت کرده و بدون درگیر شدن در مورد مسائل رفت ‌و آمد، ساعات کاری و …کسب درآمد داشته باشند.

کار در منزل در جنبه‌های بسیاری مانند داشتن آزادی عمل، ساعت کاری منعطف، کار بر روی چندین پروژه به صورت هم‌زمان و … ‌می‌تواند بسیار بهینه‌تر از کار در بیرون از منزل باشد؛ در نتیجه، امروز در این مقاله تصمیم گرفتیم تا سودآورترین مشاغل خانگی را به شما معرفی کرده تا به راحتی بتوانید در خانه درآمدزایی کنید.

لیست مشاغل خانگی پردرآمد:

مشاغل خانگی همانطور که از نامشان پیداست در منزل انجام می‌شوند. در ادامه لیست مشاغل خانگی که می‌توانند درآمد بسیار خوبی را برای شما به ارمغان بیاورند را معرفی می‌کنیم:

1. ساختن عروسک

یکی از سودآورترین مشاغل خانگی در ایران ساخت عروسک‌های دست‌ساز است. عروسک‌های دست‌ساز می‌توانند از جنس‌های مختلف مانند نمد، چرم، پارچه و … و در ابعاد مختلف ساخته شوند. بسیاری از افراد به دلیل اینکه عروسک‌های وارداتی قیمت بالایی دارند، ‌ترجیح می‌دهند عروسک‌های داخلی و دست ساز خریداری کنند. برای اینکه بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید نیاز به کمی ذوق هنری و سلیقه دارید.

دنیای عروسک ها بسیار رنگارنگ و جذاب است. این بازار از نظر آماری بسیار پرتقاضا و پرسود می‌باشد. حرفه عروسک سازی زمینه رشد و توسعه بسیاری نیز دارد؛ به طوری که شما می‌توانید در صورت تمایل، کار خود را توسعه داده و در نقش یک کارآفرین، یک کارگاه عروسک‌سازی را مدیریت کنید.

میزان درآمد از طریق تولید و ساخت عروسک بستگی به میزان کار و حجم تولید شما دارد. به طبع هرچه کیفیت کار شما بالاتر باشد، درآمد شما نیز افزایش می‌یابد. در حالت طبیعی، افرادی که به این حرفه مشغول هستند، درآمدی بین 5 تا 30 میلیون تومان دارند. داشتن درآمد بالا مستلزم به کارگیری نیروی‌های کمکی نیز هست.

خبر خوب در مورد عروسک‌سازی این است که شما به سرمایه‌ اولیه آنچنانی نیز نیاز نداشته و به راحتی می‌توانید با سرمایه 2 الی 5 میلیون تومان کار خود را آغاز کنید.

2. خشک کردن میوه

سودآورترین مشاغل خانگی,سودآورترین مشاغل خانگی برای زنان,کار در منزل

یکی دیگر از سودآورترین مشاغل خانگی موفق، تولید میوه‌ی خشک است. امروزه استفاده از میوه‌های خشک در تمامی فصول سال به خصوص در دورهمی‌ها و مهمانی‌ها بسیار متداول است. شما می‌توانید با تولید میوه‌ی خشک در منزل درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

اگر سرمایه اولیه شروع این کسب و کار کوچک خانگی برای شما مشکل است، می‌توانید به روش سنتی به خشک کردن میوه‌ها بپردازید. چنانچه در فروش و توزیع آنها موفق شدید،‌ ‌‌می‌توانید دستگاه‌های میوه خشک کن حرفه‌ای را خریداری کرده و در حجم بیشتر به تولید میوه خشک بپردازید.

برای اینکه بتوانید سهم بازار خوبی را به دست بیاورید، حتما بایستی کیفیت و تمیزی محصول شما از رقبا بالاتر باشد. اگر بتوانید کیفیت محصولات خود را در حد عالی نگه دارید، می‌توانید مشتریان دائمی و درآمد فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

سرمایه مورد نیاز برای شروع این کار به روش سنتی چندان زیاد نیست و هزینه‌های شما بیشتر مربوط به بسته بندی و تهیه متریال اولیه می‌باشد. اما اگر قصد توسعه کسب و کارتان را دارید بایستی حتما دستگاه‌های پیشرفته خشک کردن میوه را خریداری کنید که هزینه‌ای حدود 5 تا 10 میلیون تومان دارد.

3. ساخت زیورآلات

زیورآلات یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده‌ترین محصولات در بین خانم‌ها هستند و بازار فروش بسیار خوبی دارند. ساخت زیورآلات در منزل امروزه به عنوان یکی از سودآورترین مشاغل خانگی شناخته می‌شود؛ زیرا هزینه متریال اولیه برای ساخت آن بسیار پایین و سود فروش آن بسیار خوب است.

در حال حاضر در ایران حجم وسیعی از زیورآلات موجود در بازار وارداتی هستند؛ چنانچه شما محصولات باکیفیتی تولید کنید، می‌توانید بازار بسیار خوبی داشته باشید و حتی به یک برند شناخته شده تبدیل شوید.

ساخت زیورآلات از این جهت یکی از سودآورترین مشاغل خانگی برای زنان محسوب می‌شود که به راحتی با حداقل امکانات در منزل قابل انجام است. برای طراحی و ساخت زیورآلات دوره‌های بسیار خوبی وجود دارند که خانم‌ها و یا افرادی که به این کار علاقه‌مند هستند به راحتی می‌توانند در آنها شرکت کرده و این حرفه را فرابگیرند.

یکی از مزیت‌های این حرفه این است که شما به راحتی می‌توانید محصولات خود را به مغازه‌ها فروخته و از این طریق کسب درآمد کنید و یا اینکه آنها را در سایت و صفحه اینستاگرام با حذف واسطه‌ها، مستقیما به فروش برسانید.

مزیت دیگر آن این است که سرمایه اولیه زیادی برای شروع نیاز نیست. شما با مبلغ 1 تا 3 میلیون تومان می‌توانید متریال و ابزارهای لازم را تهیه کرده و با تولید محصولات باکیفیت، درآمدی بین 2 تا 10 میلیون تومان در ماه داشته باشید.

4. برگزاری کارگاه و دوره‌های آنلاین

کسب درآمد در منزل,کسب و کار کوچک خانگی,لیست مشاغل خانگی

اگر در زمینه خاصی تخصص دارید، می‌توانید با برگزاری دوره و کارگاه‌های آنلاین به درآمد بسیار خوبی برسید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان انجام این کار بسیار ساده‌تر از گذشته شده است.

برگزاری کارگاه و دوره‌های آنلاین از این جهت یکی از سودآورترین مشاغل خانگی محسوب می‌شود، چون به جای تجهیزات و امکانات پیشرفته، به دانش و مهارت شما بستگی دارد. سرمایه شما تجربیات و علمی است که در اختیار دارید و دیگران حاضرند تا برای به دست آوردن این تجربیات هزینه کنند.

البته برای معرفی خود و کارگاه‌ها بایستی تبلیغات انجام دهید که بهترین بستر در حال حاضر برای این کار شبکه‌های اجتماعی هستند. می‌توانید تبلیغات خود را در قالب پست یا استوری به پیج‌هایی که موضوعی متناسب با کسب و کار شما دارند، داده و از این طریق در مورد کارگاه یا دوره‌های خود اطلاع رسانی کنید.

معمولا دانشجویان بیش از سایر اقشار جامعه به دنبال شرکت در سمینارها و کارگاه‌های مختلف هستند. شما می‌توانید نیازهای این گروه از مخاطبان را بررسی کرده و برنامه‌ریزی‌های خود را در جهت برطرف سازی نیازهای آنها تدوین نمایید.

این مقاله ادامه دارد…

مطالب زیر را حتما بخوانید

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *