[ad_1]

۴. اهمیت عنوان های جذاب برای محتوا

دوست دارید محتوای وب سایت شما در موتورهای جستجو بهتر دیده شوند؟ پس باید هم برای تگ عنوان صفحات خود و هم برای متن محتوای داخل صفحات خود، عنوان های جذاب بنویسید.

شاید انتخاب یک عنوان مسئله ای خیلی ابتدای به نظر برسد، اما نوشتن یک عنوان جذاب می تواند در مرحله اول، می تواند به نرخ کلیک و جلب نظر مثبت کاربران، برای جلب شدن به محتوای شما، کمک کند.

به هر حال برخورد اول خیلی مهم است!

از طرف دیگر، هنگامی که کاربران وارد صفحات سایت شما می شوند، به سرعت به بالا و پایین کردن در صفحه می پردازند تا ببینید آیا کلیت مطلب، مطابق جستجوی آن ها می باشد یا خیر.

در این مرحله است که اگر از عناوین یا هدینگ های جذاب در متن خود استفاده کرده باشید، کاربر به بیشتر ماندن در آن صفحه و خواندن کامل محتوای شما، جذب خواهد شد.

همین امر، تاثیر بسیار زیادی در کسب جایگاه در گوگل، برای صفحات سایت شما خواهد داشت. پس در استراتژی سئو داخلی خود، انتخاب Headlines های مناسب و جذاب را فراموش نکنید.

عنوانی که می گذارید باید علاقه کاربر را مورد هدف قرار بگیرد و او را وسوسه کند تا برای خواندن ادامه محتوا بر روی لینک آن کلیک کند. عنوان های جذاب، از مهم ترین نکات سئو داخلی سایت شما می باشد.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *