web tracker


[ad_1]

یکی از ترفندهای عالی برای سئو عنوان، قرار دادن اعداد در ابتدای آن است. البته دقت کنید این کار را به‌صورتی مناسب انجام دهید طوری که از خوانایی کاسته نشده و به مفهوم آن لطمه ای وارد نشود. این ترفند به صورت مستقیم بر سئو سایت شما تاثیر گذار نخواهد بود. اما تاثیرات غیر مستقیم مهم و قابل توجهی خواهد داشت.

در مرحله اول، قرار دادن عدد در ابتدای عنوان سبب افزایش کلیک، اعتماد سنجی و CTR خواهد شد که این موارد منجر به افزایش فروش خواهند شد.

فرض کنید صفحه ای از سایت شما با یک عبارت کلیدی در صفحه اول گوگل قرار دارد، حال شما با قرار دادن عدد در ابتدای عنوان آن صفحه، موجب افزایش کلیک آن می شوید. این افزایش کلیک از دید گوگل به این معناست که شما به خوبی توانسته اید اعتماد کاربران جلب کنید. در نتیجه کسب رنک برای رسیدن به جایگاه های بالاتر  برای آن صفحه راحت تر خواهد شد.

ترفند ذکر شده در ویدئو موجود در ابتدای صفحه به صورت جامع تر شرح داده شده است. برای درک بهتر نکات آن پیشنهاد می شود حتما ویدئو را مشاهده کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *