[ad_1]

چند دلیل محکم که بازاریابی شبکه‌ ای بهترین گزینه‌ی شماست

اگر شما در زمینه‌ی بازاریابی شبکه ای تازه وارد هستید، در اقتصاد امروز بهترین تصمیمی است که گرفته‌اید. هرگز فرصتی بهتر از این نخواهید یافت که تمامی منابع آنلاین باشند و دسترسی به آنان بسیار ساده باشد. برای موفق بودن در بازاریابی شبکه ای اصلا باید بدانید که هدف از این کار چیست.

در ابتدا باید دانست که بازاریابی شبکه‌ای چیست؟ مدلی از کسب و کار است که به اینترنت نیاز دارد. این نوع بازاریابی فرصتیست برای افرادی که به دنبال شغل نیمه وقت و منعطف هستند. بسیاری از شرکت‌های معتبر دنیا نظیر Avon، Mary Kay ، Cosmetics and Tupperware و بسیاری دیگر، زیر چتر بازاریابی شبکه ای قرار گرفته‌اند. در این مقاله چند دلیل وجود دارد که به شما ثابت می‌کنند که چرا این بازاریابی برای کسب و کار شما مفید است:

قابلیت کار کردن در هر مکان

این یکی از بزرگترین رویاهای مردم کشور آمریکا بود که بتوانند در هر نقطه‌ای از دنیا با لپ تاپ‌شان کار کنند. و سال‌هاست که این رویا تحقق یافته است. تا زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید، می‌توانید کسب و کار خود را راه انداخته و مدیریت کنید. اگر چیزی باعث تغییر مکان شما شود، باعث نمی‌شود کار شما تغییر کند. از نقطه‌ای دیگر کسب و کارتان را دنبال می‌کنید. کار شما قابل حمل است.

هزینه‌ی پایین برای ورود به این زمینه

با شرکت‌های بازاریابی شبکه ای ، شما می‌توانید کسب وکار خود را با یک کامپیوتر و کمی سرمایه‌گذاری شروع کنید. حتی برخی افراد بدون هیچ پولی کار خود را شروع می‌کنند. برای مثال اگر قرار بود یک کسب و کار سنتی راه اندازی کنید، به مقدار قابل توجهی سرمایه‌ی اولیه احتیاج داشتید تا فقط بتوانید مواد اولیه‌ی آن را تهیه کنید. جالب اینجاست که مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا این سرمایه بازگردد. سوال این است که، کدام سرمایه گذاری را ترجیح می‌دهید؟

هیچ کارمندی در کار نیست

همین عنوان کافیست تا شما بخواهید با دقت بیشتری در مورد بازاریابی شبکه ای بدانید. در این بازاریابی نگرانی‌های یک بازاریابی سنتی مانند پرداخت بیمه، پرداخت عوارض، پرداخت حقوق کارمندان، نگرانی‌های مالیاتی و غیره وجود ندارند. هیچکس از شما درخواست اضافه حقوق نمی‌کند. لازم نیست بر روی کار کسی نظارت داشته باشید. تنها کارمندی که باید مراقب و نگران عملکردش باشید، خودتان هستید.

مزایای مالیاتی حاصل از یک کسب و کار خانگی

بازاریابی شبکه ای یک مزیت بزرگ است. با کسب و کار خانگی شما نیز از معافیت‌های مالیاتی‌ای بهره‌مند خواهید شد که ثروتمندان با استفاده از آن بهره می‌برند. شما می‌توانید به انگیزه‌های مالیاتی (به منظور پیشبرد اهداف اقتصادی) که کسب و کارهای موفق و ثروتمند در مورد آن‌ها اطلاع دارند، دسترسی پیدا کنید.

برنامه ریزی خودتان را خواهید داشت

یکی از ویژگی‌های خوب این نوع کسب وکار این است که شما می‌توانید برنامه ریزی خودتان را داشته باشید. تمامی قرارهای ملاقات، نوع روند کار، زمانی که قرار است صرف کنید، همگی را خودتان تعیین خواهید کرد. ولی به این معنا نیست که همه چیز به خودی خود پیش می‌رود. اگر می‌خواهید در دنیای کسب و کار موفق باشید، باید برای بازاریابی شبکه ای یک سری قوانین تعیین و آن‌ها را رعایت کنید. در این روش از کسب و کار شما چیزی را بدست خواهید آورد که در همان ابتدای کار بر روی آن سرمایه گذاری و تلاش کرده‌اید. در یک کسب و کار سنتی نیز به همین صورت است ولی سرمایه‌گذاری و پول بیشتری را در معرض خطر از بین رفتن قرار می‌دهید.

بازارایابی شبکه ای - برنامه ریزی خودتان را داشته باشید

داشتن امنیت شغلی

هر روز می‌شنویم که شرکت‌های مختلفی به دلایل مختلف، نیرو تعدیل می‌کنند. در زمینه‌ی بازاریابی شبکه ای چنین ترسی با عنوان امنیت شغلی وجود ندارد. با کم شدن بازار کار و پیشرفت تکنولوژی، تعداد افراد کمتری نیاز است تا کارهای مشابه را انجام دهند. چه چیز می‌تواند شما را بیش از این مطمئن سازد که جایگاه مشخص و ثابت با درآمدی مشخص خواهید داشت؟ زمانی که شما بازاریابی شبکه ای خودتان را دارید، در کسب و کارتان ثبات خواهید داشت. حتی در بازاریابی شبکه ای شرکت‌هایی وجود دارند که روی کار می‌آیند، شکست می‌خورند و از میدان خارج می‌شوند ولی مهم این است که هیچکس نمی‌تواند جایگاه شما را بگیرد. این امنیت شما در کسب و کار است.

دریافت کمک، تشویق و حمایت از دیگر حرفه‌های مشابه

شما خواهید دید که همه مایلند در این زمینه به یکدیگر کمک کنند تا موفق شوند. برای خود یک راهنما یا مربی پیدا کنید تا او را دنبال کرده و با او کار کنید. بازارهای شبکه ای بسیار متفاوت و گسترده هستند و همه به هم کمک می‌کنند. به زودی متوجه خواهید شد که شما هم در مدت زمان کوتاهی همانند آن‌ها خواهید شد. در این راه به آن‌ها خواهید پیوست.

در این کار تمایز جنسیتی بین زن و مرد و سن و قوم و قبیله نیست

هر کسی که وارد حوزه‌ی بازاریابی شبکه ای می‌شود، فرصت موفقیت او درست به اندازه‌ی دیگر افراد درون این حوزه است. اینکه زنان در این زمینه موفق نخواهند بود و یا این کار برای مردان خوب نیست، تماما بی اساس است. اینکه سن خاصی باید برای این حوزه لحاظ شود نیز قابل قبول نیست. هرکس که در این زمینه اطلاعات داشته و فعالیت کند، بی شک نتیجه‌ی خوبی خواهد گرفت.

بازاریابی شبکه ای - بدون محدودیت جنسیتی و سن

رشد شخصیتی

جالب است که از رشد شخصیتی نام برده می‌شود ولی حقیقت این است که در کنار رشد کسب و کار، شما باید رشد شخصیتی نیز داشته باشید. به خصوص اگر بخواهید درآمدهای کلان داشته باشید باید به لحاظ شخصیتی نیز توانایی مدیریت لحظه به لحظه‌ی آن را داشته باشید. باید بدانید در هر مرحله با مشتریان چگونه رفتار کنید و چه پاسخی به هر خواسته بدهید. شما باید فردی باشید که بتواند دیگران را راهنمایی و تشویق کند. باید به دیگران کمک کنید تا با مشکلاتشان مواجه شوند و آن‌ها را در زمینه‌ی کسب و کار بر طرف کنند. لازمه‌ی داشتن چنین روحیاتی، رشد شخصیتی است. اگر شما رشدی نداشته باشید، به زوال رفته و همین باعث از بین رفتن کسب و کار شما خواهد شد.

ساختن مهارت‌های اجتماعی

شما با فعالیت در بازاریابی شبکه ای فرد بهتری خواهید شد که همین دیگر جنبه‌های زندگی شما را نیز خواهد ساخت. زمانی که شما مهارت‌های اجتماعی خود نظیر ارتباطات صحیح کلامی، روابط اجتماعی و تعاملات خود را می‌سازید، دیگران برای کار کردن به سمت شما می‌آیند.

سودآوری سریع

بر خلاف کسب و کارهای سنتی که عموما حدود ۳ تا ۵ سال طول می‌کشد تا سود بدهد، در بازاریابی شبکه ای بسته به کاری که انجام می‌دهید، خواهید دید که ظرف چند روز کسب و کار برای شما سود دهی خواهد داشت.

کسب و کار خود را با استفاده از اینترنت بسازید

همانطور که ما در حال استفاده از اینترنت هستیم، اینترنت نیز در حال تغییر جهان است. احتمال دسترسی به مقدار وسیعی از مخاطبین به انگشتان شما بستگی دارد. افراد بسیاری وجود دارند که به آنچه شما می‌فروشید علاقه دارند. کافیست با هنر انگشتان خود بر روی صفحه کلید معجزه کنید و مخاطبین فراوانی جذب کنید. این کار باعث کاسته شدن هزینه‌ی تبلیغات نیز می‌شود. از نظر زمانی و موقعیت مکانی، جذب مشتری و گرفتن نتیجه در بازاریابی سنتی بسیار زمان بر است ولی در بازاریابی شبکه ای تنها با چند کلیک همزمان به تعداد زیادی از مخاطبین دسترسی خواهید داشت.

توانایی کار کردن در محیطی خالی از استرس

امروزه اکثر مردم در محیط‌هایی سرشار از استرس و ترس کار می‌کنند. هرچقدر کسب و کارها به منابعی دیگر سپرده می‌شوند، نیروی انسانی کمتری نیز برای کار نیاز است. از طرفی هم صاحبان کسب و کار پول کمتری می‌توانند بابت دستمزد پرداخت کنند و این موضوع روز به روز در حال افزایش است. با بازاریابی شبکه ای شما به راحتی در خانه‌ی خود شروع به کار می‌کنید و استرس و ترسی نیز وجود نخواهد داشت. شما در حال ساختن رویای خود هستید نه رویای دیگران.

بازاریابی شبکه ای - محیط کاری بدون استرس

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *