[ad_1]

شرکت انکر (Anker) در حال پیوستن به ترند عینک‌هایی است که وظیفه آن‌ها از قسمت چشم‌ها فراتر رفته و اکنون بخشی از سیستم گوش دادن به موسیقی هستند. امروز برند Soundcore این شرکت، Soundcore Frames را با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار معرفی کرد. با این قیمت می‌توانید دسته‌ها و فریم عینک مورد نظر خودتان را خریداری کنید. ۱۰ فریم مختلف وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید اما دسته‌های ضخیم این عینک همیشه با همان طرح سبک مشکی سیقلی باقی می‌‎مانند. فروش این محصول جذاب از اواسط نوامبر آغاز می‌شود و از وب‌سایت Anker ،Amazon و Best Buy قابل دسترسی است.

به گزارش ورج، دسته‌های عینک در اصل به‌عنوان یک هدفون بی‌سیم واقعی عمل می‌کنند و در هر کدام دو بلندگو وجود دارد. این یک استراتژی است که ما از شرکت‌های دیگر مانند ریزر (Razer) دیده‌ایم. انکر در عینک خود امکان تغییر دسته‌ها و اضافه کردن آن‌ها به یک فریم متفاوت را ساده کرده است. از دیگر مواردی که در این عینک‌ها وجود دارد می‌توان به لنزهای قطبی، فیلتر نور آبی و لنزهای تجویز شده توسط پزشک اشاره کرد. فریم‌های اضافی با مدل‌های مختلف به قیمت ۴۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسند. این شرکت به مردم امکان می‌دهد تا فریم‌ها را از طریق اپلیکیشن تلفن هوشمند Soundcore خود در اندروید و iOS به‌صورت مجازی امتحان کنند.

عینک صوتی انکر

مقاله‌های مرتبط:

در هر دسته دو بلندگو وجود دارد و در بیشتر موارد، اکثر مردم متوجه نمی‌شوند که عینک شما در حال پخش موسیقی است. اما اگر صدای موسیقی را زیاد کنید، مطمئنا صدای آن به بیرون نیز درز پیدا می‌کند.

عمر باتری آن تا ۵٫۵ ساعت پخش مداوم تخمین‌زده می‌شود و Soundcore Frames در برابر آب مقاوم بوده و دارای گواهی IPX4 است. مشابه آنچه که قبلاً از Bose و دیگر شرکت‌های دیده بودیم، این عینک نیز برای کنترل محتوا از حرکات‌ ساده‌ای مانند ضربه زدن و کشیدن انگشت روی دسته‌ها استفاده می‌کنند.

انکر می‌داند که این اولین تلاش آن برای ساخت عینک دوکاره است، آن هم در حوزه‌ای که در حال حاضر توسط شرکت‌های قدرتمندی مانند Bose و تاحدی آمازون هدایت می‌شود؛ در نتیجه این شرکت امیدوار است بتواند نقش خود را در پیشبرد مفهوم عینک‌های صوتی انجام داده و این محصول جدید را به افراد بیشتری در سراسر جهان معرفی کند.

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *