web tracker


[ad_1]

الگوریتم های گوگل بسیار دقیق و حساب شده طراحی شده اند. این الگوریتم ها تعیین کننده باید ها و نباید هایی هستند که برای سئو سایت و ارتقاء جایگاه آن در صفحه نتایج جستجو گوگل می بایست رعایت شوند، این دقت و اقتدار در الگوریتم های گوگل برای سئو را، در کمتر الگوریتمی می توان یافت. برای مثال الگوریتم های اینستاگرام، حداقل تا کنون هرگز نتوانسته اند با این دقت عمل کنند.

آشنایی با الگوریتم های گوگل بسیار حائز اهمیت است، زیرا اگر با آن ها آشنا نباشید و قوانین و موارد مربوط به آن ها را ندانید، ممکن است در سایت خود اشتباهی ناخواسته را که با این قوانین در تضاد است، انجام دهید و توسط این الگوریتم ها جریمه شوید. برای مثال اگر توسط الگوریتمی قانون عدم استفاده از محتوای کپی شده تعیین شده است، استفاده از آن، قطع به یقین برای شما جریمه در پی خواهد داشت، یا اگر در الگوریتمی تعیین می شود که لینک های بی کیفیت موجب جریمه می شود، در صورت داشتن لینک بی کیفیت قطعا جریمه خواهید شد، و… .

الگوریتم های گوگل برای سئو هم می توانند موجب ارتقاء جایگاه سایت شما شوند، و هم می توانند باعث شوند کاهش رتبه برای سایت رخ دهد. این به شما بستگی دارد که تا چه حد با این الگوریتم ها آشنا باشید و معیار های تعیین شده توسط آن ها را در سایت خود رعایت کنید. پس می توان نتیجه گرفت اگر می خواهید در سئو سایت خود پیشرفت کنید، آشنایی با این الگوریتم ها و موارد و قوانین مربوط به آن ها بسیار مهم است. برای آشنایی با تعدادی از الگوریتم های بسیار مهم گوگل و کاربرد آن ها می توانید ویدئو ابتدای صفحه را مشاهده کنید.

مطالب زیر را حتما بخوانید

پیام شما بلافاصله پس از ثبت برای مدیران سایت ارسال می شود

[ad_2]

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *