free page hit counter
در حال بارگذاری وب سات شکیبا باشید

۷۹% از وب سایت ها از سئو در بازاریابی استفاده می کنند

79% از وب سایت ها از سئو در بازاریابی استفاده می کنند 1
79% از وب سایت ها از سئو در بازاریابی استفاده می کنند

۷۹% از وب سایت ها از سئو در بازاریابی استفاده می کنند

داده های جدید نشان می دهد که ۷۹% از وب سایت های فعال، از سئو به عنوان بخشی از استراتژی هی بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۹ استفاده می کنند.

این مورد یکی از آمارهاییست که توسط وب سایت معتبر Wordstream در سال ۲۰۱۹ منتشر شده است. این گزارش نشان از اهمیت سئو و اولویت بالای آن در نزد وب سایت ها به عنوان یکی از برترین ابزارهای بازاریابی دارد.

در نظرسنجی که توسط وب سایت Wordstream انجام شد، سئو به طور میانگین، اولین انتخاب آنها به عنوان یکی از روش های بازاریابی آنلاین در سال ۲۰۱۹ مطرح شد. در رده های بعدی نیز بازاریابی محتوا و ایمیل مارکتینگ قرار گرفتند.

پاسخ شرکت کنندگان در نظر سنجی به سوال زیر را بر اساس درصد مشاهده می کنید.

سوال: کدام یک از روش های بازاریابی را در سال ۲۰۱۹ انتخاب کرده اید؟

  • سئو – ۷۹%
  • ایمیل مارکتینگ – ۶۶%
  • بازاریابی محتوا – ۶۰%
  • بازاریابی دهان به دهان (Word of mouth marketing) – ۴۷%
  • ایمیل مستقیم به کاربران – ۲۶%
  • بازاریابی چریکی (Guerrilla marketing) – ۹%
  • بازاریابی وابستگی (Affinity marketing) – ۶%
  • بازاریابی تلفنی (Telemarketing) – ۴%
  • دیگر روش ها – ۱%

در این بین تبلیغ کنندگان در شرایطی که نیاز به کسب نتایج سریع داشتند، تبلیغات ادوردز را ترجیح می دادند، چرا که سوداوری فوری برای آنها به همراه دارد. با این حال از نتایج مشخص است که تبلیغ دهندگان از مزایای سئو در بلند مدت آگاهند.

سئو همانند بازاریابی محتوا در دراز مدت می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کسب و کار داشته باشد. از نتایج واضح است که غالب وبمسترها نتایج بلند مدت، اما پایدار را به نتایج کوتاه مدت ترجیح می دهند.

دیگر آمارهای قابل توجه

در گزارش وب سایت Wordstream نکات دیگری نیز وجود داشت که مهمترین آنها عبارتند از:

  1. ۴۴% تبیلغ دهندگان همچنان مانند سال ۲۰۱۸ همان مقدار بودجه را برای این کار در نظر گرفته اند.
  2. ۴۶% تبلیغ کنندگان هزینه بیشتری را برای سئو در نظر گرفته اند.
  3. یک چهارم تبلیغ دهندگان از تبلیعات بنری دیگر استفاده نمی کنند.
  4. یک سوم تبلیغ دهندگان بودجه بیشتری را برای تبلیغات در اینستاگرام در نظر گرفته اند.
  5. چالش شماره یک برای همه تبلیغ دهندگان، محدودیت زمانیست.
  6. سوداوری مهمترین فاکتور تبلیغ دهندگان در انتخاب روش بازاریابیست.
, , , , ,
Share:

مایل به ثبت دیدگاه هستید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه‌ها

    شمارنده

    • 9,563
    • 10,302
    • 215,264
    • 217,063
    • 0
    • 1,817
    • 366
    • ۲۹ شهریور ۱۳۹۸

    آخرین دیدگاه‌ها