خبرنامه
با عضویت در خبرنامه میتوانید آخرین اسکریپــت ها و قالب ها را در ایمیل خود دریافت کنید

برای عضویت در خبرنامه پیامکی، اطلاعات خود را وارد کنید

اطلاعات مطلب

نویسنده : Mehrdad Mohammadi
تاریخ ارسال : 29 جولای 2016 در 7:28 ب.ظ
تعداد دیدگاه : بدون ديدگاه
دسته بندی
آمار بازدید
  • 1,277
  • 9,454
  • 634,639
  • 692
  • 92
  • 188
  • 76
  • 0
  • فوریه 5, 2017
چه کسی آنلاین هست ؟

هیچ کسدر حال حاضر آنلاین نیست

دکووب را دنبال کنید

تاثیر محتوای طولانی در سئو

تاثیر محتوای طولانی در سئوReviewed by مهرداد محمدی on Jul 29Rating: 4.0تاثیر محتوای طولانی در سئوتاثیر محتوای طولانی در سئو - مقالات زیادی در سطح وب و در وبلاگ دکو وب موجود است که بر اهمیت طولانی بوده محتوا تاکید می کنند.
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

مقالات طولانی سئوی بهتری دارند؟

مقالات زیادی در سطح وب و در وبلاگ دکو وب موجود است که بر اهمیت طولانی بوده محتوا تاکید می کنند. دیروز یکی از شرکت کنندگان در دوره گذشته کارگاه آموزش سئو و تولید محتوا با ما تماس گرفت و پرسید که چرا مطالب و محتوای تولیدی توسط او جایگاه مناسبی در گوگل ندارد در حالیکه بیش از 1500 کلمه برای هر موضوع محتوا تهیه کرده است.

http://websima.com/wp-content/uploads/2016/04/long-content-150x150.png

بطور معمول مقالات طولانی تر شانس بیشتری برای کسب جایگاه دارند؛ زیرا پاسخ گوی سوالات بیشتری هستند، در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته میشوند و لینک دهی به آنها بیشتر اتفاق می افتد.

ولی تمام این موارد به این معنا نیست که عبارات زیر همواره صحیح هستند:

  • هر مقاله ی طولانی یک مقاله مفید است!
  • اگر در زمینه ای محتوا تولید می کنیم حتما باید طولانی و کامل باشد!
  • محتوای طولانی تر بهتر از محتوای خلاصه است!

دلیل اصلی آنکه پیشنهاد میدهیم محتوای شما طولانی باشد آن است که به نوعی نشان دهنده تلاش شما برای پاسخ گویی به سوالات بیشتری از مخاطبین سایت خواهد بود. طولانی شدن مقالات به معنی کاهش کیفیت آنها و بی حوصله کردن خوانندگان نیست.

مقاله باید چند کلمه باشد؟

مهم نیست که متن یا مقاله شما چند کلمه است. مهم این است که تا چه حد پاسخ گوی نیاز مخاطبین شماست.

یک محتوای مفید و کامل باید شرایط زیر را دارا باشد:

  1. سوالات جانبی که پیرامون موضوع اصلی هستند را پاسخ داده و دسترسی مخاطب به هدف را آسان تر کند.
  2. در هر دستگاه و سایز صفحه نمایش خوانایی و کاربری مناسبی داشته باشد.
  3. اطلاعات دقیق و تایید شده را در کمترین زمان در اختیار مخاطبین قرار دهد.
  4. موارد بالا را بهتر از همه سایت های رقیب خود رعایت کرده باشد.

اگر میتوانید چندین پاراگراف را به یک تصویر جایگزین کنید حتما این کار را انجام دهید. زیرا هدف نهایی شما انتقال سریع اطلاعات و جلب رضایت کاربران خواهد بود. اگر کاربران به شما اهمیت میدهند گوگل نیز مجبور به پذیرش شما خواهد بود.

احتمالا شما هم صفحاتی در سایت خود دارید که محتوای زیادی ندارند ولی جایگاه مناسبی در گوگل کسب کرده اند. این صفحات را با ما به اشتراک بگذارید تا دلایل موفقیت آنها را بررسی کنیم.

نظر خود را به اشتراک بگذارید