asf

  • Slide1
    طراحی سایت بر پایه ریسپانسیو
    Slide1
    Slide1
    Slide1
    Slide1
  • Slide1
    خدمات میزبانی وب و دامنه
    Slide1
    Slide1
    Slide1
    Slide1
  • Slide1
    نمونه کارهای ما بهترین معرفی ما هستند
     
    Slide1
    Slide1
    Slide1
    Slide1
 بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

بازاریابی شبکه های اجتماعی : امروزه شبکه های اجتماعی تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان ها در فضای اینترنت شده اند. بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از راهکار هایی است که شما هم می توانید در میان مردم رفته و کالا و خدمات خود را به افراد معرفی کنید. ولی:

بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

در بازاریابی شبکه های اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی بر روی کسب و کار ما چیست؟

در ادامه علاوه بر پاسخ این سوالات ، به توضیح کامل شبکه های اجتماعی خواهیم پرداخت ، با دکو وب همراه باشید:

بازاریابی شبکه های اجتماعی را از کجا شروع کنیم؟

شاید طراحی سایت اولین قام موثر برای تبلیغ در شبکه های اجتماعی باشد. به این نکته توجه کنید که هدف از ورود به شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی ، توجیح مشتری و برند سازی می باشد نه تبلیغات مستقیم و فروش! بعد از طراحی سایت و تکمیل آن نوبت به ایجاد صفحات رسمی در شبکه های اجتماعی می رسد که بازدید کننده و مشتری را به سایت اصلی متصل می کند.

در بازاریابی شبکه های اجتماعی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اولین چیزی که در بازاریابی شبکه های اجتماعی اهمیت خاصی دارد این است که نباید در آن ها به تبلیغ مستقیم پرداخت، تمامی تبلیغات و بازاریابی ها باید طبق اصول و اجتماعی شده باشند. در ادامه به بررسی برخی از نکات در این رابطه می پردازیم :

  • در بازاریابی شبکه های اجتماعی شما در یک جایگاه کاملا یکسان با بازدید کننده قرار دارید

فراموش نکنید که در شبکه های اجتماعی بیشتر قدرت در دست بازدید کننده قرار دارد تا شما…  این بازدید کنندگان صفحات شما در شبکه های اجتماعی هستند که تعیین می کنند تبلیغات شما موثر و تاثیر گذار باشند یا نه .

  • بازدید کنندکان را تبدیل به تبلیغ کننده ی خود کنید

افراد می توانند با اشتراک گذاری و پسندیدن (لایک زدن) پست ها و اطلاعات جذاب شما تبدیل به تبلیغ کننده ی شما شوند.

  • استفاده از مطالب جدید ، جذاب و جالب

در بازاریابی شبکه های اجتماعی مطالب از اهمیت خاصی برخوردار هستند، در واقع به نوعی  تعیین کننده ی موفقیت یا شکست تبلیغات شما می باشند. سعی کنید از مطالب جذاب ، جدید و جالب برای جذب افراد استفاده کرده و از  تبلیغات مستقیم و مطالب حشو و اضافی پرهیز کنید. مطالب تبلیغاتی نیز باید فقط در حد اطلاع رسانی و توضیح فواید و نکات قوت محصولات و خدمات باشد.جذابیت پست ها و مطالب می تواند به همراه تصاویر و فیلم ها و متن های جنجالی صورت پذیرد.

“مطلبی که هزار بار لایک بخورد بهتر از هزار مطلبی است که یک بار لایک می خورد”

  • در بازاریابی شبکه های اجتماعی توجه خاصی به مشتریان خود داشته باشید.

کسانی که شما را دنبال (Follow) می کنند می توانند تبدیل به مشتریان بالقوه ی شما شوند ، شما می توانید برای این گروه از افراد پیشنهادات ویژه و تبلیغات موثر تری داشته باشید.

  • تاثیر مستقیم بازاریابی شبکه های اجتماعی در سئو سایت :

الگوریتم های جدید موتور های جستجو اهمیت خاصی به این موضوع داده و این امر به یکی از مهمترین عناصر تاثیر گذار در سئو سایت و رتبه بندی آن در نتایج موتور های جستجو تبدیل شده است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو سایت

بازاریابی شبکه های اجتماعی می تواند در کنار سایر تکنیک های بازاریابی اینترنتی مانند ایمیل مارکتینگ ، تبلیغات اینترنتی ، بازاریابی محتوا ، وب برندینگ ، تبلیغات کلیکی و … یکی از گزینه های جذب بازدید کننده به سایت شده و درنتیجه تاثیر مستقیمی بر سئو سایت و بهینه سازی سایت خواهد گذاشت.تمامی این عوامل دست به دست هم داده و با رعایت برخی از نکات کلیدی در طراحی سایت و سئو سایت رتبه سایت ما را در نتایج جستجو کاهش داده وموتور های جستجو را تبدیل به بازاریاب و تبلیغ کننده ی اصلی سایت و محصولات ما می کنند.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت دکو وب ، با فعالیت گسترده ای که درزمینه ی تبلیغات اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی آغاز کرده است ، ابداع کننده ی روش های نوینی در این زمینه بوده و راهکار های جدیدی در این رابطه برای شما در نظر دارد، برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ارتباط میان جستجو و بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟

چرایی ضرورت اطلاع از شبکه های اجتماعی برای کسب و کارهای در زمینه سئو سایت چیست؟ (رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو )رابطه بسیار تنگاتنگی با هم دارند. شبکه های اجتماعی اغلب برای کشف مطالب جدید از جمله داستان اخبار روز و محتواهای به روز مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت “کشف” یک فعالیت مهم جستجو است. شبکه های اجتماعی با ساخت لینک می توانند کمک شایانی به سئو سایت نمایند. بسیاری از مردم نیز  با جستجو در سایت های شبکه های اجتماعی به دنبال  یافتن مطالب مورد نظر خود در رسانه های اجتماعی هستند. شبکه های اجتماعی تاثیر بسزایی بر روی نتایج جستجوی یک موتور جستجو دارند.

بر اساس پژوهش های صورت گرفته در آمریکا ۵۳ درصد از آمریکایی ها که برندها را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند نسبت به آن احساس وظیفه بیشتری دارند.

اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست ؟

افزایش شناسایی نام تجاری در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، توییتر و LinkedIn با زندگی میلیاردها نفر از مردم (حدود ۱.۶ میلیون به دقیق) یکپارچه شده است. بسیاری از این افراد می توانند کارکنان بالقوه، مشتریان، تامین کنندگان و شرکای کسب و کار شما باشند. شبکه های اجتماعی شرایطی را فراهم می کنند که هر کس در آن دعوت به همکاری و به اشتراک گذاری ایده ها، تجارب و منافع می نماید از این رو با بازاریابی شبکه های اجتماعی شناخته شدن نام تجاری و یا معرفی برند سریعتر و بهتر انجام می شود.

یافتن مشتریان بالقوه

اکثر مصرف کنندگان قبل از انجام کسب و کار با یک شرکت خواهان بدست آوردن اطلاعات بیشتری از آن هستند. شبکه های اجتماعی به یک ابزار تحقیقاتی محبوب تبدیل شده اند. درگیر شدن با مصرف کنندگان در این رسانه ها منجر به  توسعه یک رابطه می شود و فرصتی را برای پاسخ به سوال مشتریان فراهم می کند، و  ایجاد یک تجربه مثبت با شرکت شما را تضمین می کند در نتیجه یافتن مشتریان بالقوه از مهمترین مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی است.

ایجاد یک اجتماع در جهت افزایش خط تولید

انتشار محتوایی که مربوط به کسب و کار شما است منجر به اظهار نظر مخاطب و یا تماس با شما به طور مستقیم می شود. پاسخ به اظهار نظرات آنها به طور آنلاین موجب علاقه مندی آنها به فعالیت شما و درنتیجه دنبال کردن مطالب سایت تان می شود. بر اساس لایک محتوای منتشر شده شما ،آنها مطالبی را که در آینده نیز منتشر می کنید خواهند دید. این “لایک” نیز به عنوان پیروان، مشترکین، و یا طرفداران نامیده می شود. این لایک ها در واقع مجموعه ای از مردم را تشکیل می دهند که خواهان تعامل و انجام کسب و کار با شما هستند.  به زودی شما ممکن است مشتریانی را به پیروی از کسب و کارتان بیابید.

افزایش میزان مشتریان با انجام تعاملات بیشتر

با انتشار محتوا  این امکان بوجود می آید که از علاقه مشتریان کنونی  و آینده مطلع شوید و این امر موجب تعامل بیشتر شما می شود. با باز کردن صحبت با آنها و پاسخ دهی به درخواست ها و سوالات آنها این تعامل گسترش می یابد. این فرایند موجب می شود که شما بدانید چه چیز برای رونق کسب و کارتان بهتر است.

کسب و کار ها در شبکه های اجتماعی رونق بیشتری پیدا می کنند و این به علت فرصت هایی است که این شبکه های اجتماعی به ارمغان می آورند. افزایش میزان مشتریان از مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی است. اگر شرکت شما علاقه مند به کسب ارزش  بیشتری از رسانه های اجتماعی است ، سئوکار می تواند در این راه به شما کمک نماید. مشاوران بازاریابی شبکه های اجتماعی در سئوکار قادرند به بهترین نحو بالاترین راندمان را از این رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورند. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برخوردار شوید.

ما امیدواریم که شما درک بهتری از مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی بدست آورده باشید و اینکه چرا باید کسب و کار شما اجتماعی باشد.