[ad_1]

در مقاله‌ی قبلی به چهار مورد از بهترین ابزارهای مدیریت سایت با برخی خصوصیات بارز آن‌ها پرداختیم. همانطور که در آن مقاله اشاره شد، ابزارهای مدیریت سایت ابزاری هستند که مدیران سایت برای مدیریت کاربران و نقش آن‌ها در وبسایت و به طور کلی، کنترل سایت و هر آنچه در آن رخ می‌دهد، به کار می‌برند. این ابزارهای مدیریت سایت شامل WordPress، Remixer، WooCommerce و Shopify می‌باشند. در این مقاله به معرفی و بررسی چهار مورد دیگر از بهترین ابزارهای مدیریت سایت خواهیم پرداخت.

ابزارهای مدیریت سایت در شبکه های اجتماعی

حتی یک کسب و کار کوچک هم می‌تواند حضور بسیار فعال و گسترده‌ای در شبکه های اجتماعی داشته باشد. ابزارهای شبکه های اجتماعی زیر به شما این امکان را می‌دهند تا حضور وبسایت خود در دنیای کسب و کار آنلاین را به صورت گسترده افزایش داده و آن را یکپارچه کنید. آیا می‌توان در آن واحد در چند محیط متفاوت حضور داشت؟ این حضور یکی از ابتدایی‌ترین و کوچکترین رویاهای صاحبان کسب و کار است.

۵- HootSuite

از دیگر ابزارهای مدیریت سایت می‌توان از HootSuite نام برد. HootSuite با فیسبوک، صفحات فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، گوگل پلاس، صفحات گوگل پلاس، LinkedIn، FourSquare، MySpace، YouTube و WordPress قابل ادغام و سازگار است. این ابزار مدیریت سایت به شما این امکان را می‌دهد تا پست‌های خود را پیش از زمان انتشار، برنامه ریزی کنید. همچنین تمرکز بر روی اوج زمان عملکرد هر پلتفرم را نشان می‌دهد. از خصوصیت‌های بارز این ابزار به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • استفاده‌ی آسان

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دائما در حال استفاده و تغییر شبکه های اجتماعی و به روز رسانی روزانه‌ی آن‌ها هستید، بی‌شک عاشق این دست از ابزارهای مدیریت محتوا به خصوص HootSuite خواهید شد. با HootSuite، شما می‌توانید تمامی پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی خود را تنها از یک مکان مدیریت کنید.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک چند نیروی تولید محتوا دارند که در کانال‌های مختلف فعالیت می‌کنند. اگر شما یک سیستم کاری به هم پیوسته ندارید، خود را برای بی‌نظمی در شبکه های اجتماعی آماده کنید. قطعا نتیجه‌ی چنین بی‌نظمی را خودتان بهتر می‌دانید!

  • مدیریت اعتبار

HootSuite هیچگونه اعلامی را از قلم نمی‌اندازد. این ابزار به شما کمک می‌کند تا نسبت به همه‌ی mentionها، نظرات کاربران و هر چیز دیگری که نیاز به توجه شما دارد، آگاه باشید و واکنش مربوط به هرکدام را در زمان مناسب آن داشته باشید.

۶-  Buffer

Buffer نیز از دیگر ابزارهای مدیریت سایت در شبکه های اجتماعی است که تا حدود ۲۵% از حساب کاربری اجتماعی را پشتیبانی می‌کند. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا از طریق یک رابط کاربری به طور همزمان از طریق همه‌ی پلتفرم‌های خود پست بگذارید. از دیگر خصوصیات کاربردی این ابزار موارد زیر هستند:

 Buffer دارای تجزیه و تحلیل یکپارچه شده است و همین باعث می‌شود تا استراتژی‌های تنظیم شده بر اساس داده‌ در شبکه های اجتماعی خود را داشته باشید.

Buffer به شما این امکان را می‌دهد تا یک برنامه‌ریزی سفارشی برای هر روز خود داشته باشید. ولی به این معنا نیست که این برنامه ریزی حتما باید هر روز انجام شود. حتی می‌توان آن را به صورت هفتگی، ماهیانه و یا حتی سالیانه تنظیم کرد. این برنامه باید با تمامی برنامه‌های شما تناسب داشته باشد. پس بر اساس دیگر برنامه‌ها و روند کلی کارتان آن را تنظیم کنید.

این ابزار با دنبال کردن فالوورهای شما در پلتفرم‌هایی نظیر اینستاگرام و فیسبوک، به شما یادآوری می‌کند که چه زمانی برای گذاشتن پست‌های بهینه سازی شده ، بهتر است.

۷-  Everypost

Everypost از دیگر ابزارهای مدیریت سایت در شبکه های اجتماعی است. این ابزار کنترل محتوا را آسان ساخته، پست‌های شما را برنامه ریزی می‌کند. همچنین با پلتفرم‌های فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس، پینترست، Linkedin و tumblr نیز قابلیت ادغام شدن دارد. از ویژگی‌های بسیار کاربردی این ابزار مدیریت سایت در شبکه‌های اجتماعی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تجزیه و تحلیل‌

شما می‌توانید شبکه های اجتماعی هوشمندانه‌تر با تجزیه و تحلیل‌های ارائه شده توسط Everypost داشته باشید. داشبورد این برنامه برای استفاده بسیار شفاف و ساده است.

Everypost به شما کمک می‌کند تا محتوا را به صورت مستقیم از طریق این برنامه بهبود ببخشید. این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند تا بدون عوض کردن پلتفرم، محتواهای قابل اشتراک را پیدا کنید.

  • سفارشی سازی کردن

شما با این ابزار می‌توانید پتانسیل هر پستی را که در سایت یا در پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی خود قرار می‌دهید، بالا ببرید. مهم نیست که مخاطبین شما بر روی چه پلتفرمی باشند. Everypost به شما کمک می‌کند تا به همه‌ی مخاطبین خود دسترسی داشته باشید. این ابزار تنظیمات بسیاری دارد که می‌توانید به صورت سفارشی از آن‌ها در رابطه با شبکه های اجتماعی و مخاطبین خود استفاده کنید.

ابزارهای مدیریت سایت در بازار

ساختن وبسایت و به حال خود رها کردن آن به تنهایی کافی نیست. شما هرگز بدون داشتنن فعالیت بر روی وبسایت خود، به نتیجه نخواهید رسید. باید با استراتژی‌های خاص و برنامه ریزی شده پیش بروید تا موفق به نشان دادن نام تجاری خود به دنیا بشوید. حتی اگر کسب و کار شما یک معامله‌ی آجر و سیمان باشد نیز توسعه و بهبود کیفیت وبسایت شما و پیشنهادات دیجیتالی جذب کننده، جستجوگران محلی را افزایش داده و آ‌ن‌ها را به سمت شما می‌کشانند. با دانستن استراتژی‌های طراحی وبسایت حرفه ‌ای و بهینه سازی و سئو سایت ، یک وبسایت راه اندازی کنید. با استفاده از ابزارهای مدیریت سایت، مدیریت صحیح آن را بر عهده بگیرید. محتوای کاربرپسند در وبسایت خود قرار دهید. تمامی نکات سئو سایت و بهینه سازی سایت را انجام دهید. بی شک خودتان از نتیجه‌ای که می‌گیرید شگفت زده خواهید شد.

۸- HubSpot

آخرین ابزار از لیست ابزارهای مدیریت سایت در رابطه با بازار در این مقاله HubSpot است. HubSpot یک ابزار رایگان بازاریابی و پلاگین WordPress برای دنبال کردن مسیر مشتریان بالقوه به شما پیشنهاد می‌دهد. این ابزار همچنین به شما در تبدیل یک جستجوگر معمولی به یک خریدار متعهد، کمک می‌کند. از ویژگی های این ابزار مدیریت سایت به شرح زیر است:

  • بدست آوردن آدرس ایمیل

HubSpot گرفتن آدرس ایمیل کاربران را بسیار ساده کرده است. حتی بدون توجه به ابزار یا افزونه، می‌تواند اطلاعات را از طرق مختلف مانند یک پاپ آپ دعوت در هر فرم و شکلی، دریافت و دنبال کند.

همراه با پیگیری آدرس‌های ایمیل بازدید کننده و فعالیت‌هایی نظیر خرید، زمان ماندن در صفحات مختلف و غیره در وب سایتتان، شما خواهید فهمید که مشتریان بالقوه‌ی شما چه صفحات دیگری را نیز بازدید کرده‌اند.

تجزیه و تحلیل‌ها بر روی یک داشبورد ساده نمایش داده میشوند. همین به شما کمک می‌کند تا بدانید که چه چیزهایی به سایت شما کمک می‌کنند و چه چیزهایی کمک نمی‌کنند. همچنین به شما کمک می‌کند تا بدانید چطور ایمیل‌های بازاریابی را مورد هدف قرار دهید تا مشتریان خود را بازگردانده و آن‌ها را نگه دارید.

پلاگین HubSpot وردپرس حتی برای افراد غیر متخصص نیز کاربردی بسیار ساده دارد. همچنین با دیگر ابزارهای مدیریت سایت مانند Shopify نیز همخوانی دارد.

از این ابزارهای مدیریت سایت برای بهینه سازی سایت خود بهره ببرید. سایت خود را با بالاترین کیفیت و بهترین محتوا به مشتریان عرضه کنید. بی شک نتایج قابل توجهی در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان متعهد در انتظار کسب و کار شما خواهد بود. اگر زمان کافی و یا تخصص کافی در استفاده از ابزارهای مدیریت سایت ندارید .

مهرداد محمدیAuthor posts

Avatar for مهرداد محمدی

محمدی هستم مدیریت دکو وب متخصص در برنامه ریزی برای طراحی سایت و سئو وب سایت 17 سال زندگی فریلنسری تجربه ای عالی برای من ایجاد کرده که تو بیش از چندین الگو فعالیت کنم . همیشه به یاد داشته باشید که در دنیای خود زندگی خواهد کرد ولی در دنیای ما تجارت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *